|
|
|
|
|

|
|
Σύμφωνα με διεθνή
δημοσιεύματα, Τουλάχιστον
τρία τεράστια πλοία
πρόκειται να φτάσουν σε
λιμάνια της Κίνας μέχρι
το τέλος του μήνα,
μεταφέροντας πολύτιμα
εμπορεύματα …σταλμένα
από τον Έλον Μασκ.
Σύμφωνα πάντα με το
ρεπορτάζ, η Tesla
Inc. φορτώνει όσα
περισσότερα αυτοκίνητα
Model 3 μπορεί σε πλοία
με προορισμό την Κίνα
ενόψει της λήξης της
ανακωχής στον εμπορικό
πόλεμο μεταξύ Ντόναλντ
Τραμπ και Σι Τζιπινγκ
που αναμένεται να λάβει
χώρα την 1η Μαρτίου.
Ο Μασκ φοβάται
ότι οι δύο χώρες ίσως
θεσπίσουν εκ νέου
δασμούς, οι οποίοι θα
κάνουν τα ηλεκτρικά
αυτοκίνητα της Tesla πιο
ακριβά στην Κίνα και θα
αυξήσουν τα κόστη
βασικών εξαρτημάτων που
η Κίνα στέλνει στο
εργοστάσιο
συναρμολόγησης της
εταιρείας στις ΗΠΑ. |
|
|
|
|
|
|
| |
Κι άλλοι κατασκευαστές
αυτοκινήτων κινδυνεύουν
να δουν τα κόστη τους να
ανεβαίνουν εάν επανέλθει
η διαμάχη Τραμπ εναντίον
Σι. Όμως, ο Μασκ είναι
μάλλον στην πιο
επικίνδυνη θέση σε σχέση
με τις υπόλοιπες
εταιρείες του κλάδου.
Παγκόσμιοι γίγαντες όπως
η BMW και η Daimler
μπορούν σε κάποιο βαθμό
να παρακάμψουν τους
δασμούς αυξάνοντας την
παραγωγή τους σε ήδη
υπάρχοντα εργοστάσιά
τους στην Κίνα. Όμως, η
Tesla δεν έχει
εργοστασιακή παρουσία
στη χώρα και δεν
πρόκειται να αποκτήσει
δυνατότητα παραγωγής
οχημάτων εκεί πριν το
τέλος του 2019, το
νωρίτερο.
«Η Tesla είναι
εκτεθειμένη περισσότερο
από κάθε άλλη
αυτοκινητοβιομηχανία»
λέει ο Robin Zhy,
αναλυτής στη Sanford C.
Bernstein.
Ο 47χρονος Μασκ έχει
τονίσει ότι η αποστολή
αυτοκινήτων στην Κίνα πριν
από μια πιθανή αύξηση
των δασμών είναι κρίσιμη
προτεραιότητα για την
Tesla. Οι υψηλότεροι
δασμοί σε συνδυασμό με
τα αυξημένα μεταφορικά
και εργατικά κόστη θα
μπορούσαν να κάνουν τα
αυτοκίνητα της εταιρείας
πολύ πιο ακριβά σε σχέση
με εκείνα των
ανταγωνιστών της.
«Τα αυτοκίνητά μας είναι
πολύ ακριβά όταν
εισέρχονται στην Κίνα»
δήλωσε ο Μασκ. «Η ζήτηση
για το Model 3 είναι
τεράστια, αλλά το
πρόβλημα είναι η
ευχέρεια του καταναλωτή
να το αποκτήσει».
|
|
|
Greek Finance Forum |
| |
|
Σχόλια Χρηστών |
|
|
| |
|
|
|
|
|