Μικρότερη των προσδοκιών
που καλλιέργησε η
παρουσίαση του
φημολογούμενου ως πρώτου
made in Greece Ultracar, καθώς
η SP
Automotive δεν
έδωσε τίποτε περισσότερο
στη δημοσιότητα παρά
μόνο κάποιες επιπλέον
φωτογραφίες που
απεικονίζουν την
ομολογουμένως
εντυπωσιακή σχεδίαση του
Chaos. Ούτε video, ούτε
κάποιο ηχητικό που θα
έδειχνε την άγρια
ομορφιά του αυτοκινήτου
ή τουλάχιστον θα
αποδείκνυε πώς είναι
υπαρκτό.
Όπως γράφει και το
car&driver, το γεγονός
αυτό έχει εγείρει πολλά
ερωτηματικά στα social,
για το εάν και κατά πόσο
το όλο project μπορεί να
υλοποιηθεί και μάλιστα
με τον προϋπολογισμό που
έχει δοθεί στη
δημοσιότητα,
συγκρίνοντας αντίστοιχες
περιπτώσεις
αυτοκινητοβιομηχανιών
που ξοδεύουν εκατομμύρια
στο R&D.
Αναμένουμε την
επόμενη κίνηση της SP
Panopoulos Automotive
που πιθανόν θα διώξει το
νεφελώδες σκηνικό για το
Chaos.
Τι προβλέπει το project
της υλοποίησης του Chaos
Θα θυμίσουμε πώς το
φιλόδοξο project της
εταιρείας είναι η
κατασκευή 15-20
αυτοκινήτων ετησίως, ενώ
η συνολική παραγωγή του
Chaos θα περιορισθεί στα
100 κομμάτια,
προκειμένου να
διατηρηθεί και ένας
συλλεκτικός χαρακτήρας,
ενώ σε κάθε μια από τις
5 Ηπείρους θα διατεθούν
από 20 «κομμάτια».
Μάλιστα, οι
ενδιαφερόμενοι μπορούν
να δηλώσουν τα στοιχεία
τους στη λίστα
προτεραιότητας e-mail:
priority-list@spyrospanopoulos.com.

Το Chaos ξεκινά από
τα €5,5 εκατομμύρια με
την τιμή του να μπορεί
να εκτιναχθεί στην
κορυφαία έκδοση στα
€12,4 εκατομμύρια και θα
είναι διαθέσιμο στις
εκδόσεις Earth Version
και Zero Gravity, όπως
αναφέρονται στο επίσημο
σάιτ της εταιρείας, οι
οποίες και εφοδιάζονται
από έναν twin-turbo V10
των 4,0 lt. Η ισχύς του
μεταδίδεται, φυσικά και
στους τέσσερις τροχούς
μέσω αυτόματου κιβωτίου
7 ή 8 σχέσεων διπλού
συμπλέκτη και ενός
Torsen διαφορικού, σε
ποσοστό 65% πίσω και 35%
μπροστά. Τα φρένα του
αποτελούνται από
κεραμικούς δίσκους
διαμέτρου 428 χλστ.
μπροστά και 416 χλστ.
πίσω, με τις δαγκάνες να
είναι κατασκευασμένες
από τιτάνιο.

Για την Earth
Version η ισχύς
ανακοινώνεται στους
2.049 PS και η ροπή στα
1.389 Nm, με τον
κινητήρα να «γυρίζει»
έως τις 11.000 rpm, ενώ
τα αντίστοιχα specs για
την κορυφαία Zero
Gravity είναι ισχύς
3.065 PS και ροπή 1.984
Nm, με τον κινητήρα να
μπορεί να ανεβάσει έως
και 12.200 rpm, με το
βάρος να έχει κρατηθεί
στα 1.272 κιλά (1.388
κιλά η έκδοση Earth).
Σύμφωνα με τα
στοιχεία που δίνει η SP
Automotive και οι δύο
εκδόσεις του Chaos έχουν
τελική που ξεπερνά τα
500 km/h τελικής
ταχύτητας, ενώ οι
επιτάχυνση αγγίζει
επιδόσεις μονοθεσίων της
Formula 1. Για το 0-100
km/h η μικρότερη έκδοση
χρειάζεται μόλις 1,9
sec, ενώ η κορυφαία
μόλις 1,55 sec!
Επιδόσεις
Earth
Version
Zero Gravity
0-100 km/h
1,9’’
1,55’’
100-200 km/h
2,7’’
1,7’’
160-241 km/h
2,3’’
1,4’’
0-300 km/h
7,9’’
7,1’’
0-402
m
8,1’’
7,5’’
Σε ό,τι αφορά τα
δομικά στοιχεία του
αμαξώματος που σε μήκος
φθάνει τα 5.053 χιλιοστά,
είναι κατασκευασμένο από
έναν συνδυασμό
ανθρακονήματος, τιτανίου,
μαγνησίου, που
χρησιμοποιούνται και
στην αεροδιαστημική όπως
δηλώνει η εταιρεία, ενώ
από τις φωτογραφίες
γίνεται αντιληπτή η
προσπάθεια να αποδοθεί
ένα εντυπωσιακό μεν,
αλλά και αεροδυναμικό
αμάξωμα, ενώ για το
εσωτερικό μιλάμε για ένα
κοκπιτ αγωνιστικού
αυτοκινήτου με σύγχρονες
ψηφιακές τεχνολογίες.
Το μόνο που
αναμένουμε, είναι όλο
αυτό το φιλόδοξο project
να το δούμε live
προκειμένου, δηλαδή το
Chaos να πατήσει τις
ρόδες του στον δρόμο και
να επιβεβαιώσει όλο τον
μύθο που έχει χτιστεί
γύρω από το όνομά του.
Την ίδια ώρα, το GFF
κάνοντας
μικρή έρευνα
εντόπισε (χωρίς αυτό
φυσικά να σημαίνει κάτι)
στο
https://www.sitejabber.com/reviews/spyrospanopoulos.com
την ακόλουθη κριτική από
χρήστη:
Spyros_panopoulos is
scam. They have cheated
me. They bought
instagram followers and
youtube subs and then
disputed payment. I can
also show emails record
and will also publish
more rip reports and
articles for them. They
are scam and cheat. Here
are some few chat emails
and instagram attached
Επίσης και αυτό που
ίσως προκαλεί τη
χειρότερη εντύπωση είναι
πως από χθες, το site
της εταιρείας είναι
εκτός λειτουργίας.
Και είναι αλήθεια
πως η όλη ιστορία
αποκτάει μεγάλο
ενδιαφέρον.
Διαβάστε επίσης:
Το
ελληνικό υπεραυτοκίνητο
Chaos «σπάει» τις
επιδόσεις και στοιχίζει
12,5 εκατομμύρια ευρώ |