Σε επίπεδα ρεκόρ
κινούνται οι ναύλοι στα πλοία μεταφοράς
εμπορευματοκιβωτίων, τάση που αναμένεται να
συνεχισθεί και τα επόμενα ένα με δυο χρόνια,
σύμφωνα με εκπροσώπους ναυτιλιακών εταιρειών του
κλάδου. Ενδεικτικό πάντως γεγονός του τι
συμβαίνει αυτή την περίοδο στον κλάδο των πλοίων
μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είναι η ναύλωση
του container vessel M/V «Diamantis P» της
Euroseas. Το πλοίο που είναι μεταφορικής
ικανότητας 2.008 teu και ναυπηγήθηκε το 1998
ναυλώθηκε από τον προσεχή Οκτώβριο για μια
περίοδο 36-40 μηνών με ένα μέσο ημερήσιο ναύλο
27.000 δολ. που είναι περισσότερο από τέσσερις
φορές υψηλότερος από τον υφιστάμενο ναύλο.
Όπως αναφέρει το Βήμα, η
Euroseas Ltd η εισηγμένη
στον NASDAQ ναυτιλιακή
εταιρεία του Αριστείδη
Πίττα ανακοίνωσε για το
δεύτερο τρίμηνο του 2021
συνολικά έσοδα ύψους
18,3 εκατ. δολ. αυξημένα
κατά 35,4% σε σύγκριση
με το αντίστοιχο
διάστημα του 2020 και
καθαρά κέρδη 7,9 εκατ.
δολ. έναντι κερδών 1,3
εκατ. δολ το αντίστοιχο
διάστημα πέρυσι.
Τα προσαρμοσμένα EBITDA
αυξήθηκαν στα 10,3 εκατ.
δολ. έναντι 4,4 εκατ.
δολ. το δεύτερο τρίμηνο
του 2020.
Ο κ. Αριστείδης Πίττας
σε δηλώσεις του σημείωσε
μεταξύ άλλων ότι ο
κλάδος των πλοίων
εμπορευματοκιβωτίων
συνεχίζει να κινείται
αναφορικά με τους
ναύλους σε επίπεδα ρεκόρ
και εκτίμησε ότι αυτό θα
συνεχισθεί καθώς εκτός
των βραχυπρόθεσμων
επιπτώσεων λόγω της
πανδημίας, η ζήτηση
αναμένεται να συνεχισθεί
σε υψηλούς ρυθμούς και
αφού επανέλθει η
κανονικότητας τις
οικονομίες. Η έντονη
ζήτηση για εξασφάλιση
χωρητικότητας για τα
επόμενα δυο μέχρι και
πέντε χρόνια,
τροφοδοτείται σύμφωνα με
τον κ. Πίττα από τις
προσδοκίες ότι η
χωρητικότητα των πλοίων
θα είναι ελλειμματική τα
επόμενα χρόνια. Σε αυτή
την εξέλιξη ρόλο θα
παίξουνε και οι νέες
απαιτήσεις της
περιβαλλοντικής
νομοθεσίας από το 2023.
Καθώς ο κλάδος των
εμπορευματοκιβωτίων
διατηρεί τα σημερινά του
επίπεδα ή ακόμη και θα
αυξάνει τις επιδόσεις
του, αναμένουμε ότι θα
αυξηθεί και η κερδοφορία
μας, μέχρι και το 2023
προσέθεσε και συμπλήρωσε
ότι εξετάζονται
ευκαιρίες για νέες
αγορές στo τμήμα των
feeder.
Ο Τάσος Ασλίδης,
Οικονομικός Διευθυντής
της Euroseas σχολίασε
μεταξύ άλλων ότι τα
αποτελέσματα του
δεύτερου τριμήνου του
2021 αντικατοπτρίζουν
τους αυξημένους ναύλους
που κέρδισαν τα πλοία
της εταιρείας λόγω της
σημαντικής ανάκαμψης της
αγοράς σε σύγκριση με
την ίδια περίοδο του
2020, παρά τη μείωση του
αριθμού των πλοίων κατά
το δεύτερο τρίμηνο του
2021 σε 14, από 19 πλοία
που λειτουργούσαν την
ίδια περίοδο πέρυσι.
Greek Finance Forum
Σχόλια Χρηστών
Trading
σε ελληνικές μετοχές μέσω
της Πλατφόρμας Συναλλαγών Plus 500 (Κάντε Click και
Κατεβάστε την μοναδική πλατφόρμα συναλλαγών, χωρίς καμία
οικονομική υποχρέωση, περιλαμβάνει και λογαριασμό "επίδειξης"
- Demo).