| Ειδήσεις - Αναλύσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | Fundamentalist | Marx - Soros | Start Trading |

 

 
 

Super Markets: Οι πρώτοι των πρώτων σε καταστήματα και online

 

Δευτέρα, 26/07/2021

 

   Share

 

Σε έρευνα που πραγματοποίησε πρόσφατα το ΙΕΛΚΑ μαζί με την εταιρεία Convert Group σε δείγμα 850 ατόμων (την οποία παρουσιάζει η Ημερησία), προέκυψε ότι η αλυσίδα Σκλαβενίτης αποτελεί την πρώτη επιλογή στα φυσικά καταστήματα με ένα ποσοστό 72%, ενώ στο online την πρωτιά την έχει η ΑΒ Βασιλόπουλος με 44% (χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι συνεργασίες με third party deliveries).

 

 

Ακολουθούν τα Lidl και τα My Market με ένα ποσοστό μεταξύ 35%-40% σε ό,τι αφορά τις επιλογές σε φυσικά καταστήματα, με το Lidl να μην διαθέτει online και τα My Market να εμφανίζουν ένα ποσοστό πέριξ του 20% στο online.

 

Χαμηλότερο μερίδιο στις καταναλωτικές προτιμήσεις έχουν Κρητικός και Market In με τον Γαλαξία να ακολουθεί με ένα ποσοστό μεταξύ 10%-15% και χωρίς να έχει online. Τέλος το e-fresh – που δεν έχει φυσικό κατάστημα – αποτελεί επιλογή στο online για άνω του 15% του καταναλωτικού κοινού.

 

 

Πιο αναγνωρίσιμη ηΑΒ

 

Ειδικότερα σε ό,τι αφορά στο online κομμάτι, η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος εμφανίζεται ως ο ο πιο αναγνωρίσιμος παίκτης, με το 81% των καταναλωτών να αναγνωρίζουν το e-shop του, ποσοστό που φτάνει το 84% αν προστεθούν οι καταναλωτές που το αναγνωρίζουν μόνο μέσω της συνεργασίας του με το delivery. gr.

 

Ο Σκλαβενίτης είναι ο δεύτερος πιο αναγνωρίσιμος retailer, παρά την πρόσφατη είσοδό του σε αυτό το κανάλι, καθώς το 64% του καταναλωτικού κοινού αναγνωρίζει το e-shop του, ποσοστό που αγγίζει το 82% αν συνυπολογιστούν οι καταναλωτές που το αναγνωρίζουν μέσω της συνεργασίας της αλυσίδας με το efood. gr. Στις αμέσως επόμενες θέσεις αναγνωρισιμότητας βρίσκουμε το, το e-fresh, το Masoutis.gr και το Kritikos.gr.

 

 

Το efood αλλάζει τις ισορροπίες στο online

 

Τέλος, στην ίδια έρευνα αναφέρεται ότι οι περισσότεροι καταναλωτές ψώνισαν από το e-shop του Σκλαβενίτη χάρη στη συνεργασία με το efood.gr (60%), έναντι 49% του Βασιλόπουλου, καθώς χωρίς τη συμβολή των delivery apps, η ΑΒ υπερέχει με ποσοστό 44% έναντι 36%.

 

 

Greek Finance Forum

 

 

Σχόλια Χρηστών

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

   

   

Trading σε ελληνικές μετοχές μέσω της Πλατφόρμας Συναλλαγών Plus 500 (Κάντε Click και Κατεβάστε την μοναδική πλατφόρμα συναλλαγών, χωρίς καμία οικονομική υποχρέωση, περιλαμβάνει και λογαριασμό "επίδειξης" - Demo). 

Λήψη τώρα!

 © 2016-2017 Greek Finance Forum

Αποποίηση Ευθύνης....