|
Στο α΄
εξάμηνο του έτους, η BYD
διέθεσε
2,15 εκατ. οχήματα,
καταγράφοντας αύξηση
33% σε ετήσια
βάση. Ωστόσο, ο αριθμός
αυτός αντιστοιχεί μόλις
στο
40% του ετήσιου
στόχου για πωλήσεις
5,5 εκατ. ηλεκτρικών και
plug-in υβριδικών,
γεγονός που αφήνει
περιορισμένα περιθώρια
επίτευξής του.
Η
απότομη υποχώρηση της
κερδοφορίας καθιστά το
β΄ εξάμηνο ιδιαίτερα
απαιτητικό. Οι μεγάλες
μειώσεις τιμών
στις αρχές του 2025
τοποθέτησαν την BYD στο
επίκεντρο της συζήτησης
για τις πιέσεις που
υφίσταται ο κλάδος, παρά
τις εκκλήσεις της
κυβέρνησης του Πεκίνου
για
αυτορρύθμιση.
Παρά ταύτα, οι κορυφαίοι
κατασκευαστές
εξακολουθούν να
προχωρούν σε μειώσεις
τιμών.
Στο
εσωτερικό, η εικόνα ήταν
μικτή: οι πωλήσεις
αμιγώς ηλεκτρικών
διατηρήθηκαν σε υψηλά
επίπεδα, αλλά οι
πωλήσεις
υβριδικών
κατέγραψαν κάμψη σε
σχέση με το 2024. Αυτό
ενισχύει τη σημασία της
διεθνούς επέκτασης.
Η θυγατρική της BYD στην
Ταϊλάνδη πραγματοποίησε
για πρώτη φορά
εξαγωγές ηλεκτρικών
οχημάτων στην Ευρώπη,
με αποδέκτες το Ηνωμένο
Βασίλειο, τη Γερμανία
και το Βέλγιο, σύμφωνα
με το πρακτορείο
Xinhua.
Σε
επίπεδο εξαμήνου, τα
καθαρά κέρδη
ανήλθαν σε
15,5 δισ. γουάν,
με τα
έσοδα να
αυξάνονται κατά
23% στα
371,3 δισ. γουάν.
Ωστόσο, οι μετοχές της
εταιρείας κατέγραψαν
πτώση στις αρχές
Αυγούστου, καθώς τα
στοιχεία του Ιουλίου
αποκάλυψαν επιβράδυνση
στις πωλήσεις,
εντείνοντας τις
αμφιβολίες για την
επίτευξη του ετήσιου
στόχου.
Όπως
σημειώνουν αναλυτές της
HSBC με
επικεφαλής τον
Yuqian Ding, η
κάμψη αποδίδεται στη
χαμηλή εγχώρια ζήτηση
κατά τους θερινούς
μήνες, αλλά και στη
μεγαλύτερη πειθαρχία που
εφαρμόζει η εταιρεία
στην τιμολογιακή της
πολιτική.
|