| Ειδήσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | "Μας ακούνε" | Fundamentalist | Marx - Soros | Start Trading |

 

 

Παρασκευή, 25/04/2025

      

 

 

Με μία διακριτική αλλά ουσιαστική αλλαγή, ο Όμιλος ΟΤΕ ανακοίνωσε στα μέσα της εβδομάδας μετά το Πάσχα τη μετάβαση στο νέο εμπορικό του σήμα. Η Cosmote, όπως ήταν γνωστή για σχεδόν τρεις δεκαετίες, μετονομάζεται πλέον σε Cosmote Telekom, σηματοδοτώντας την περαιτέρω ενσωμάτωσή της στο διεθνές brand της Deutsche Telekom.

Όπως τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, η ένταξη στο παγκόσμιο οικοσύστημα της Telekom προσφέρει στον ΟΤΕ πρόσβαση σε ένα δίκτυο διεθνούς εμβέλειας με παρουσία σε ΗΠΑ και Ευρώπη, δίνοντας πλεονεκτήματα κλίμακας, τεχνογνωσίας και καινοτομίας. Η αλλαγή του εμπορικού ονόματος αφορά κυρίως τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται η εταιρεία στους πελάτες και στους συνεργάτες της, χωρίς να επηρεάζει την επίσημη εταιρική ονομασία του Ομίλου.

 

Νέα ταυτότητα – Διεθνείς συνέργειες

Η αλλαγή συνοδεύεται από ένα ξεκάθαρο στρατηγικό μήνυμα: ο Όμιλος σκοπεύει να αξιοποιήσει σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό τις διεθνείς συνεργασίες και τα εργαλεία που του προσφέρει η Telekom. Στελέχη του ΟΤΕ επιβεβαίωσαν ότι τέτοιες συνέργειες αναμένονται σύντομα και θα είναι συχνές, ενισχύοντας την προστιθέμενη αξία των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Ενδεικτικό παράδειγμα της νέας προσέγγισης είναι η ενσωμάτωση του Netflix στην πλατφόρμα Cosmote TV, η οποία προέκυψε από διεθνή συνεργασία της Telekom. Αντίστοιχες συμπράξεις αναμένονται και στο μέλλον, περιλαμβάνοντας τηλεοπτικό περιεχόμενο, καινοτόμες συσκευές και τεχνολογίες συνδεσιμότητας.

Ο ΟΤΕ στο οικοσύστημα ενός παγκόσμιου ηγέτη

Η Telekom, με παρουσία σε πάνω από 50 χώρες, περισσότερους από 300 εκατομμύρια πελάτες και πάνω από 200.000 εργαζόμενους, είναι ένας από τους μεγαλύτερους τηλεπικοινωνιακούς ομίλους παγκοσμίως. Η ετήσια μελέτη Brand Finance Global 500 την έχει κατατάξει επανειλημμένα ως το κορυφαίο brand τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη, με τρέχουσα αποτίμηση 85,3 δισ. δολάρια.

Ο Κώστας Νεμπής δήλωσε πως ο στόχος είναι να επανατοποθετηθεί ο ΟΤΕ ως ένας από τους κορυφαίους ψηφιακούς παρόχους στην Ευρώπη, υποστηρίζοντας την τεχνολογική πρόοδο της Ελλάδας. Το όραμα του ΟΤΕ για το 2030 βασίζεται σε τρεις πυλώνες:

Παροχή κορυφαίας εμπειρίας πελάτη μέσω ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών.

Διατήρηση ηγετικής θέσης στα δίκτυα νέας γενιάς.

Μετασχηματισμός του λειτουργικού μοντέλου με αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών.

Η νέα εταιρική ταυτότητα Cosmote Telekom αποτελεί συνεπώς όχι απλώς μια αλλαγή επωνυμίας, αλλά ένα βήμα προς βαθύτερη διεθνοποίηση, ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού του ΟΤΕ, με στόχο την περαιτέρω ενσωμάτωσή του στον πυρήνα της ευρωπαϊκής ψηφιακής αγοράς.

 

Greek Finance Forum Team

 

 

Σχόλια Αναγνωστών

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

   

Αποποίηση Ευθύνης.... 

© 2016-2024 Greek Finance Forum