| Ειδήσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | "Μας ακούνε" | Fundamentalist | Marx - Soros | Start Trading |

 

 

Παρασκευή, 21/11/2025

                 

 

 

Η CEO της CrediaBank, Ελένη Βρεττού, παρουσίασε το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης της τράπεζας για τα επόμενα χρόνια, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης αναλυτών την Παρασκευή, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου 2025.

Η τράπεζα κατέγραψε ρεκόρ επιδόσεων στο εννεάμηνο της τρέχουσας χρήσης, αξιοποιώντας την αύξηση των εργασιών της σε όλους τους τομείς, καθώς και τη συγχώνευση με την Attica Bank και την Παγκρήτια Τράπεζα.

Η μη οργανική ανάπτυξη του ομίλου θα συνεχιστεί, με την ολοκλήρωση της εξαγοράς της HSBC Malta. Η κυρία Βρεττού ανέφερε ότι το νέο επιχειρησιακό πλάνο θα λάβει υπόψη αυτή την εξέλιξη, ενώ η πλήρης ενσωμάτωση της HSBC στη Μάλτα αναμένεται στα τέλη του 2026 ή στις αρχές του 2027.

 

Στρατηγικές προτεραιότητες της CrediaBank

Μη οργανική ανάπτυξη:
Η τράπεζα εστιάζει στην ομαλή ενσωμάτωση της HSBC Malta, στην αξιολόγηση ευκαιριών για περαιτέρω εξαγορές με νόημα και στην απόκτηση δανειακών πακέτων μέσω της δευτερογενούς αγοράς. Η υπογραφή της τελικής συμφωνίας για την HSBC αναμένεται πριν το τέλος του 2025. Μέχρι το γ’ τρίμηνο του 2026 προβλέπεται η λήψη των απαραίτητων εγκρίσεων και η διενέργεια δημόσιας πρότασης προς τους μετόχους μειοψηφίας διάρκειας 6–8 εβδομάδων.

Διεύρυνση πηγών εσόδων:
Η τράπεζα θα εστιάσει στην αύξηση των δανειοδοτικών δραστηριοτήτων και στην ενίσχυση των εσόδων από προμήθειες. Ο στόχος για πιστωτική επέκταση 1 δισ. ευρώ το 2025 θα υπερκαλυφθεί, ενώ για το 2026 αναμένονται δάνεια συνολικού ύψους περίπου 1,2 δισ. ευρώ. Το 50% των νέων εκταμιεύσεων θα αφορά μεγάλες επιχειρήσεις και το υπόλοιπο μικρομεσαίες επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα.

Ψηφιακός μετασχηματισμός:
Η CrediaBank προγραμματίζει τη βελτίωση της εμπειρίας πελάτη και την αποτελεσματικότερη διαχείριση του κόστους, τόσο στο front όσο και στο back end.

Καινοτομία προϊόντων και απλοποίηση διαδικασιών:
Στόχος είναι η διεύρυνση της πελατειακής βάσης και η αύξηση της ικανοποίησης των πελατών.

Ανασχεδιασμός δικτύου καταστημάτων:
Θα υλοποιηθεί πλήρης ενσωμάτωση της νέας εταιρικής ταυτότητας και αναδιάταξη του δικτύου καταστημάτων.

Ενίσχυση κεφαλαιακής βάσης:
Η αύξηση της κεφαλαιακής επάρκειας θα επιτευχθεί χωρίς έκδοση νέων μετοχών, αξιοποιώντας ενέργειες όπως SRT και διάθεση μη βασικών περιουσιακών στοιχείων.

Το στρατηγικό πλάνο της CrediaBank συνδυάζει την οργανική και μη οργανική ανάπτυξη, την ψηφιακή καινοτομία και τη δυνατή κεφαλαιακή βάση, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της αξίας για τους μετόχους.

 

Greek Finance Forum Team

 

 

Σχόλια Αναγνωστών

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

   

Αποποίηση Ευθύνης.... 

© 2016-2024 Greek Finance Forum