| Ειδήσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | "Μας ακούνε" | Fundamentalist | Marx - Soros | Start Trading |

 

 

Πέμπτη, 02//10/2025

     

 

 

Μόλις λίγες μέρες μετά το pop-up store που λειτούργησε στο Παρίσι, αλλά και τη συνεργασία με τη γαλλική μάρκα Pimkie που προκάλεσε σάλο στον χώρο της μόδας, η Shein ανακοίνωσε την πρόθεσή της να ανοίξει τα πρώτα της μόνιμα καταστήματα λιανικής – μάλιστα, για πρώτη φορά παγκοσμίως, επέλεξε τη Γαλλία. Η εταιρεία παρουσίασε την κίνηση αυτή ως «δέσμευση για την αναζωογόνηση των κέντρων πόλεων».

Ωστόσο, η απόφαση αυτή έρχεται σε μια περίοδο όπου η Shein βρίσκεται στο μικροσκόπιο των γαλλικών αρχών. Τον Σεπτέμβριο της επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 150 εκατ. ευρώ για ζητήματα cookies, με την ίδια να αποδίδει την κίνηση αυτή σε «πολιτικά κίνητρα».

 

Το «στοίχημα» των φυσικών σημείων

Το πρώτο κατάστημα αναμένεται να ανοίξει τις επόμενες εβδομάδες στο ιστορικό BHV Marais, το οποίο ανακαινίζεται, ενώ συνολικά έξι σημεία θα λειτουργήσουν έως το τέλος του έτους σε Παρίσι, Ντιζόν, Ρενς, Γκρενόμπλ, Ανζέρ και Λιμόζ. Ο πρόεδρος της εταιρείας, Donald Tang, χαρακτήρισε φυσική επιλογή την εκκίνηση από το Παρίσι, «την πρωτεύουσα της μόδας», πριν την επέκταση σε άλλες πόλεις.

Συνεργασία με τη SGM

Η Shein έχει συνάψει στρατηγική συνεργασία με την Société des Grands Magasins (SGM), η οποία διαχειρίζεται το BHV και αρκετά καταστήματα Galeries Lafayette. Ο επικεφαλής της SGM, Frédéric Merlin, υπογράμμισε ότι το εγχείρημα αυτό στοχεύει να φέρει ένα νεότερο κοινό στα πολυκαταστήματα, χωρίς να αλλοιωθεί η ταυτότητά τους. Η Shein, από την πλευρά της, μιλά για «αναζωογόνηση των πόλεων» και δημιουργία 200 άμεσων και έμμεσων θέσεων εργασίας.

Η αντίδραση της Galeries Lafayette

Παρά τα σχέδια, το Bloomberg αποκάλυψε πως η Galeries Lafayette διαφωνεί, δηλώνοντας ότι η συνεργασία με τη Shein παραβιάζει συμβατικούς όρους και δεν συνάδει με τις αξίες της. Η SGM, πάντως, υποστηρίζει ότι οι κινήσεις της είναι σύμφωνες με τη συμφωνία που έχει υπογραφεί.

Οι σκιές γύρω από τη Shein

Η κινεζικής καταγωγής εταιρεία, με έδρα σήμερα τη Σιγκαπούρη, έχει μεταμορφώσει το fast fashion σε παγκόσμιο φαινόμενο, κυρίως χάρη στις χαμηλές τιμές, την τεράστια ποικιλία και το επιθετικό μάρκετινγκ. Ωστόσο, βρίσκεται αντιμέτωπη με σφοδρές επικρίσεις: για περιβαλλοντική επιβάρυνση, για αμφιλεγόμενες συνθήκες εργασίας και για αθέμιτο ανταγωνισμό απέναντι σε ευρωπαϊκές επιχειρήσεις που δεσμεύονται από αυστηρά πρότυπα.

Επιπλέον, αξιοποιεί τη ρύθμιση που απαλλάσσει τα μικρά δέματα από δασμούς, κάτι που επιτρέπει τη φθηνή διανομή των προϊόντων της στην Ευρώπη, δυσκολεύοντας τους ελέγχους.

Το μέλλον στη Γαλλία

Παρά την αμφιλεγόμενη εικόνα της, η Shein παραμένει ένας από τους μεγαλύτερους διαδικτυακούς λιανοπωλητές μόδας στην Ευρώπη, με σχέδια για δημόσια προσφορά μετοχών. Στη Γαλλία, ωστόσο, διατηρεί περιορισμένο αριθμό εργαζομένων, γεγονός που τροφοδοτεί τον σκεπτικισμό απέναντι στην πραγματική της συμβολή στην τοπική οικονομία.

 

Greek Finance Forum Team

 

 

Σχόλια Αναγνωστών

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

   

Αποποίηση Ευθύνης.... 

© 2016-2024 Greek Finance Forum