| Ειδήσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | "Μας ακούνε" | Fundamentalist | Marx - Soros | Start Trading |

 

 

Παρασκευή, 19/04/2024

 

 

Η ισχύς εν τη ενώσει φαίνεται ότι αποτελεί τη νέα στρατηγική για την ανάπτυξη της ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς η αλυσίδα μετά τις συνεργασίες της για “συγκατοίκηση” με την Holland & Barrett του ομίλου Φουρλής και την πολωνική αλυσίδα ειδών ένδυσης και σπιτιού Pepco, δρομολογεί συμφωνίες με αλυσίδες εστίασης –κυρίως γρήγορου φαγητού, όπως σουβλάκι, πίτσα- που θα λειτουργούν εντός των μεγάλων σούπερ μάρκετ. Η αρχή σχεδιάζεται να γίνει στο υπερμάρκετ που άνοιξε η αλυσίδα στα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου στην περιοχή του Αμαρουσίου, στο Δαχτυλίδι.

 

 

Όπως γράφει το Money Review, μέσα από αυτή την κίνηση η “ΑΒ Βασιλόπουλος” φιλοδοξεί να προσελκύσει πελάτες και μάλιστα περισσότερες ώρες στο συγκεκριμένο κατάστημα, το οποίο γειτνιάζει κυρίως με κτίρια γραφείων, καθώς και να κρατήσει τους πελάτες για μεγαλύτερη διάρκεια μες στο κατάστημα. Με άλλα λόγια ένας εργαζόμενος θα μπορεί να επισκέπτεται το σούπερ μάρκετ για να αγοράσει κάποιο φαγητό και επιπλέον να κάνει τις απαιτούμενες αγορές ειδών παντοπωλείου για το σπίτι του. H τάση αυτή γνωστή και ως «grocerant» (από τη σύνθεση των λέξεων groceries = παντοπωλείο, σούπερ μάρκετ και restaurant=εστιατόριο) έχει αναπτυχθεί από την προηγούμενη δεκαετία στις ΗΠΑ, αλλά γίνεται ακόμη πιο έντονη, δεδομένου ότι συνολικά το έτοιμο φαγητο γνωρίζει παγκοσμίως ισχυρή ανάπτυξη, ωθούμενο κυρίως από τις συνήθειες των νεότερων γενεών που μαγειρεύουν λιγότερο στο σπίτι.

Την ίδια ώρα συνεχίζονται οι συνεργασίες της «ΑΒ Βασιλόπουλος» με την αλυσίδα ειδών υγείας και ευεξίας Holland & Barrett, η οποία στην Ελλάδα αναπτύσσεται από τον όμιλο Φουρλή. Μετά το πρώτο shop-in-shop στο υπερμάρκετ της ΑΒ στο Ελληνικό, θα λειτουργήσει το προσεχές διάστημα κατάστημα Holland & Barrett στο ανακαινισμένο υπερμάρκετ της ΑΒ που βρίσκεται επί της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας, πριν από τον Άγιο Στέφανο, ενώ θα ανοίξει ένα ακόμη στη Θεσσαλονίκη. Τόσο η πλευρά της ΑΒ όσο και η πλευρά του ομίλου Φουρλή εμφανίζονται ιδιαιτέρως ικανοποιημένοι από τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα της εν λόγω συνεργασίας

Αποδοτική φαίνεται ότι είναι και η «συγκατοίκηση» με την πολωνική εκπτωτική αλυσίδα Pepco και έτσι μετά τη σχετική συνεργασία στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος σε Παιανία, Γρεβενά, Σάπες και Σέρρες μελετάται η επέκτασή της και σε άλλες περιοχές, όπως στα Γιαννιτσά, με την έμφαση να δίνεται και από τις δύο πλευρές στην περιφέρεια.

ADVERTISING

Οι άλλες δύο κινήσεις στις οποίες δίνει έμφαση φέτος η διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος προκειμένου αφενός να ανακτήσει μερίδια -ή τουλάχιστον να μην έχει περαιτέρω απώλειες- και αφετέρου να επιστρέψει στην κερδοφορία είναι η συνέχιση των προσφορών που συνδέονται με την επιβράβευση των καταναλωτών με τις περίφημες δωροεπιταγές αξίας 6 ευρώ. Αυτό που κάνει η αλυσίδα είναι να βάζει σε προσφορά τα προϊόντα μιας μεγάλης κατηγορίας, διαφορετικής κάθε εβδομάδα και με αγορές αξίας 20 ευρώ και άνω, οι πελάτες να κερδίζουν μια εξάευρη επιταγή. Η συγκεκριμένη ενέργεια θεωρείται από τη διοίκηση της αλυσίδας ότι αποδίδει και για αυτό θα συνεχισθεί μέχρι το τέλος του έτους, πιθανόν και με κάποιες διαφοροποιήσεις που θα την κάνουν ακόμη πιο ελκυστική για τους καταναλωτές. Σε ό,τι αφορά την επιστροφή στην κερδοφορία, αυτή περνά μέσα και από τη μείωση των εξόδων, στόχος ο οποίος εκτιμάται ότι μπορεί να επιτευχθεί με τη μετατροπή εταιρικών καταστημάτων σε καταστήματα που θα λειτουργούν με franchising, κατα βάση μικρού μεγέθους. Ήδη αυτό έχει γίνει με 12 καταστήματα και αναμένεται η σχετική μετατροπή 12 ακόμη μέχρι το τέλος του 2024.

Την ίδια ώρα, βεβαίως, η αλυσίδα ανοίγει και κάποια δικά της νέα καταστήματα, όπως για παράδειγμα την επόμενη εβδομάδα στη Χερσόνησο, στην Κρήτη, ενώ διερευνά την επέκτασή της –ακόμη και μέσω εξαγοράς τοπικής αλυσίδας- στην Πελοπόννησο.

 

Greek Finance Forum Team

 

 

Σχόλια Αναγνωστών

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

   

Αποποίηση Ευθύνης.... 

© 2016-2024 Greek Finance Forum