| Ειδήσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | "Μας ακούνε" | Fundamentalist | Marx - Soros | Start Trading |

 

 

Κυριακή, 28/05/2023

 

 

Μια και μόνο συμβουλή από έναν επενδυτή βοήθησε τον διευθύνοντα σύμβουλο της AirbnbΜπράιαν Τσέσκι, να μετατρέψει την εταιρεία του από μια προβληματική νεοσύστατη επιχείρηση σε έναν «γίγαντα» αξίας περίπου 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

 

 

Αυτό τουλάχιστον ισχυρίστηκε ο ίδιος σε πρόσφατη εκδήλωση του Stanford Graduate School of Business, λέγοντας ότι ήταν  «η καλύτερη συμβουλή που πήρα ποτέ».

Ποια ήταν αυτή; «Επικεντρωθείτε σε 100 ανθρώπους που σας αγαπούν, αντί να κάνετε ένα εκατομμύριο ανθρώπους να σας συμπαθήσουν», αποκάλυψε ο CEO.

Η συμβουλή αυτή ήρθε από τον Paul Graham, συνιδρυτή του επιταχυντή τεχνολογικών νεοφυών επιχειρήσεων Y Combinator, ο οποίος την περίοδο που οι συνιδρυτές της Airbnb έχτιζαν την εταιρεία, τους συμβούλευσε να επικεντρωθούν σε ένα μικρό κοινό δυνητικών πελατών.

Αυτή η πρόταση «στην πραγματικότητα είναι αντίθετη με όλα όσα προτείνουν όλοι», δήλωσε ο Τσέσκι.

Από στόμα σε στόμα

Για την πρώιμη Airbnb, αυτό σήμαινε τη δημιουργία εμπειριών για τους επισκέπτες. Η τριάδα προσέλαβε ακόμη και έναν καλλιτέχνη της Pixar για να τους βοηθήσει να σχεδιάσουν πώς θα έμοιαζαν οι διαμονές πέντε αστέρων, από το check-in μέχρι το check-out, είπε ο Τσέσκι.

Ωστόσο, έπρεπε παράλληλα να βρουν τι θα έκανε τους οικοδεσπότες να νιώσουν άνεση και ευτυχία. Λίγο μετά την έναρξη λειτουργίας της εταιρείας, η τριάδα των συνιδρυτών μετέβη στη Νέα Υόρκη για να φωτογραφίσουν οι ίδιοι κάτι ενοικιαζόμενα δωμάτια της πλατφόρμας και να έρθουν σε επαφή με τους οικοδεσπότες, ώστε να κατανοήσουν τι ακριβώς επιδιώκουν.

Τελικά, ο μικρός αριθμός των ατόμων που βίωσαν την εμπειρία της Aribnb, είτε επρόκειτο και πελάτες είτε για οικοδεσπότες, έγιναν το τμήμα «μάρκετινγκ» της εταιρείας.

Η στρατηγική που ακολούθησαν οι συνιδρυτές, λειτούργησε. Κατά την πρώτη δεκαετία λειτουργίας της πλατφόρμας, ξεπέρασε τη Hilton, η οποία ξεκίνησε το 1919 και σήμερα έχει κεφαλαιοποίηση 36,43 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Μεγάλο μέρος αυτής της πρώιμης ανάπτυξης προήλθε από το μάρκετινγκ «από στόμα σε στόμα», δήλωσε ο Τσέσκι.

Πηγή: CNBC

 

Greek Finance Forum Team

 

 

Σχόλια Αναγνωστών

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

   

Αποποίηση Ευθύνης.... 

© 2016-2023 Greek Finance Forum