Συγκεκριμένα, οι
αναλυτές επισημαίνουν
ότι το κομμάτι των
αερομεταφορών, που
συμβάλει με 50-55% στα
καθαρά κέρδη του ομίλου,
εμφανίζει χαμηλό ρίσκο,
με δεδομένο το
ρυθμιστικό πλαίσιο και
αποτελεί μια
προσαρμοσμένη στο ρίσκο
πηγή εισοδήματος που δεν
επηρεάζει πολύ από τις
διακυμάνσεις στην
επιβατική κίνηση.
Το μη ρυθμισμένο κομμάτι
των άλλων δραστηριοτήτων
(Non-air segment)
αναμένεται να
πυροδοτήσει την
ανάπτυξη, σύμφωνα με την
Deutsche Bank, κάτι που
ωστόσο εκτιμάται ότι θα
αποκρυσταλλωθεί
μακροπρόθεσμα, όταν
ολοκληρωθεί το πρόγραμμα
επενδύσεων των 650 εκατ.
ευρώ του 2024-28.
Σε ό,τι αφορά την
επιβατική κίνηση, αυτή
αυξήθηκε κατά 24% το
2023 και συνεχίζει να
εμφανίζει ισχυρό
momentum με αύξηση 14%
από τις αρχές του έτους,
κάτι που ωστόσο δεν
ωφελεί ιδιαίτερα τον
ΔΑΑ. |