|
Σύμφωνα με τις
εκτιμήσεις της
εταιρείας, το 2023 οι
παγκόσμιες δαπάνες για
ευφυή συστήματα
διαχείρισης της
κυκλοφορίας θα κινηθούν
στα επίπεδα των $10,6
δισ., ενώ - με ορίζοντα
το 2028 - το ποσό αυτό
θα ανέλθει στα $18,5
δισ.
“Αυτή η σημαντική
ανάπτυξη θα οφείλεται
στην αύξηση της κρατικής
χρηματοδότησης για
πρωτοβουλίες “έξυπνων”
πόλεων, με τις μεταφορές
να βρίσκονται στο
επίκεντρο των έργων
αστικής μεταμόρφωσης
μέσω της τεχνολογίας”, αναφέρει
η Juniper Research στο
“Global Smart Traffic
Management Market
2023-2028”.
Όπως προκύπτει από την
έρευνα της εταιρείας, το
στάδιο, κατά το οποίο
υλοποιούνται τα
συστήματα των “έξυπνων”
υποδομών διαχείρισης της
κυκλοφορίας, είναι το
πλέον κρίσιμο: “Είναι
ζωτικής σημασίας η
ανάπτυξη ανάλυσης και
συστημάτων κυκλοφορίας
στο αρχικό στάδιο του
πολεοδομικού σχεδιασμού,
για να αποφευχθούν οι
δαπανηρές μετασκευές σε
μεταγενέστερο σημείο,
δεδομένης της
θεμελιώδους φύσης και
του αντίκτυπου της ροής
της κυκλοφορίας στην
υποδομή μιας πόλης”,
σχολιάζει η Juniper
Research.
Κινητοποίηση
ενδιαφέροντος
Κατά τους αναλυτές, οι
πόλεις πρέπει να
αποφεύγουν λύσεις, που
πιθανότατα θα καταστούν
παρωχημένες σε άμεσο
χρονικό διάστημα ή θα
οδηγήσουν σε σημαντικό
περιορισμό των
προμηθευτών, που μπορούν
να εμπλακούν στην όλη
διαδικασία.
“Ανοίγοντας τις
διαδικασίες για τις
“έξυπνες” πόλεις σε μια
ευρεία ομάδα προμηθευτών
και προγραμματιστών, οι
πόλεις θα ενθαρρύνουν
την καινοτομία και θα
ενεργοποιήσουν το
ενδιαφέρον από διάφορους
προμηθευτές και
συνεργάτες”, σχολιάζουν
οι αναλυτές της Juniper
Research.
Περιφέρειες με ζήτηση
Η έρευνα προτρέπει τους
προμηθευτές να εξετάσουν
το ενδεχόμενο ανάπτυξης
εξατομικευμένων
“έξυπνων” συστημάτων
διαχείρισης της
κυκλοφορίας για πόλεις
σε αναδυόμενες περιοχές,
λόγω των αυξανόμενων
προβλημάτων
κυκλοφοριακής
συμφόρησης, που
αντιμετωπίζουν αυτές οι
περιφέρειες.
Η έξυπνη διαχείριση της
κυκλοφορίας μπορεί να
μειώσει σημαντικά τη
συμφόρηση, με την
Juniper Research να
προβλέπει εξοικονόμηση 7
δισεκατομμυρίων ωρών
μέσω έξυπνων λύσεων
διαχείρισης κυκλοφορίας
παγκοσμίως έως το 2028,
με τις ανεπτυγμένες
περιοχές να αποτελούν το
75% αυτού του οφέλους.
Ωστόσο, υπάρχουν
ανησυχίες σχετικά με την
εφαρμογή αυτών των
λύσεων σε αναπτυσσόμενες
περιφέρειες. Οι κανόνες
και οι κανονισμοί
οδήγησης στις
αναπτυσσόμενες περιοχές
μπορεί να είναι πολύ
διαφορετικοί, με το
επίπεδο της τεχνολογικής
υποδομής επίσης να μην
είναι ισοδύναμο με τις
ώριμες αγορές.
“Ως εκ τούτου, οι
προμηθευτές πρέπει να
δημιουργήσουν
επεκτάσιμες, λύσεις που
μπορούν να προσαρμοστούν
για τις τοπικές
συνθήκες”, σημειώνει
η εταιρεία ερευνών. |