| Ειδήσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | "Μας ακούνε" | Fundamentalist | Marx - Soros | Start Trading |

 

 

Παρασκευή, 00:01 - 02/06/2023

 

Περίληψη: 

Οι αμερικανικές πωλήσεις όπλων και η βοήθεια στον τομέα της ασφάλειας ανήλθαν σε πάνω από 47 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως τα τελευταία τρία χρόνια, και ο αριθμός αυτός είναι πιθανό να αυξηθεί. Ο εξοπλισμός του κόσμου είναι εγγενώς ριψοκίνδυνος, αλλά το να γίνεται χωρίς βαθιά γνώση της κατάστασης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στις χώρες που λαμβάνουν όπλα είναι απερίσκεπτο.

 

 

-----------------------------

Η κοινότητα των αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών φαίνεται να κάνει περισσότερα για να καταγράψει τις ρωσικές θηριωδίες στον πόλεμο στην Ουκρανία από όσα έχει κάνει για να καταγράψει τις παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σε οποιαδήποτε άλλη σύγκρουση στην ιστορία. Οι αμερικανικές υπηρεσίες κατασκοπείας έχουν συγκεντρώσει στοιχεία ότι οι Ρώσοι διοικητές στόχευαν σκόπιμα μη στρατιωτικές περιοχές και σχεδίαζαν την απαγωγή χιλιάδων ουκρανικών παιδιών, σύμφωνα με τους New York Times. Η κυβέρνηση Μπάιντεν έχει επίσης καταστήσει σαφές ότι οι μυστικές υπηρεσίες της παρακολουθούν κάθε κίνηση του Ρώσου προέδρου, Βλαντιμίρ Πούτιν. Και το Στέιτ Ντιπάρτμεντ των ΗΠΑ έχει δημιουργήσει ένα νέο Παρατηρητήριο Συγκρούσεων για την Ουκρανία, το οποίο συγκεντρώνει πλήθος στοιχείων από ανοικτές πηγές για ρωσικές παραβάσεις.

Μεταφέροντας μια εκταφιασθείσα σορό σε χώρο μαζικής ταφής, στην Ίζιουμ, στην Ουκρανία, τον Σεπτέμβριο του 2022. Viacheslav Ratynskyi / Reuters

-----------------------------------------------------

Αλλά η Ουκρανία είναι η εξαίρεση, όχι ο κανόνας. Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής δεν έχουν σχεδόν ποτέ στην διάθεσή τους αυτό το εύρος ή βάθος πληροφοριών σχετικά με τις παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Ο λόγος γι' αυτό είναι απλός, λένε οι αναλυτές των μυστικών υπηρεσιών: η δουλειά τους δεν είναι να συλλέγουν πληροφορίες για τις παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σε όλο τον κόσμο, αλλά να βοηθούν τα αφεντικά τους να κατανοούν τις απειλές και τις ευκαιρίες στην εξωτερική πολιτική. Τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν αποτελούν θέμα ρουτίνας ή προτεραιότητας για την συλλογή πληροφοριών. Ως αποτέλεσμα, οι διαβαθμισμένες ενημερώσεις για χώρες ή θέματα δεν περιλαμβάνουν τακτικά πληροφορίες σχετικά με παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, όπως η καταστολή της πολιτικής διαφωνίας, οι προτεινόμενοι νόμοι που εισάγουν διακρίσεις εις βάρος μειονοτήτων, ή η κακή χρήση των δυνάμεων ασφαλείας -παρόλο που οι πληροφορίες αυτές είναι απαραίτητες για την χάραξη πολιτικής.

Είναι αλήθεια ότι οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες ανοικτών πηγών για παραβιάσεις δικαιωμάτων, συμπεριλαμβανομένων όσων μπορούν να βρεθούν στο Twitter, σε ειδησεογραφικά πρακτορεία, και ακόμη και στο Dark Web. Το Human Rights Watch, όπου εργάζομαι, καταγράφει παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σε περισσότερες από 100 χώρες -τα πάντα, από τις θηριωδίες κατά την διάρκεια του πολέμου μέχρι την καταναγκαστική εργασία και τις διακρίσεις εις βάρος των γυναικών. Η έρευνά μας χρησιμοποιείται τακτικά από την κυβέρνηση των ΗΠΑ και συχνά αναφέρεται στην ετήσια έκθεση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Αλλά υπάρχει ένα όριο στο πόσα μπορούν να τεκμηριώσουν το Human Rights Watch και παρόμοιες οργανώσεις σε σύγκριση με την κοινότητα των αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών. Ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν, και ο σύμβουλος εθνικής ασφαλείας του θα πρέπει να καταστήσουν τα ανθρώπινα δικαιώματα προτεραιότητα των υπηρεσιών πληροφοριών και να επενδύσουν στην εκπαίδευση μιας κοινότητας πληροφοριών που κατανοεί γιατί και πώς τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι απαραίτητα για την χάραξη πολιτικής.

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΙΚΟΝΑ

Οι αξιωματούχοι των ΗΠΑ βασίζονται σε διαβαθμισμένο υλικό από αναλυτές των υπηρεσιών πληροφοριών, επειδή το υλικό αυτό θεωρείται ακριβές και αντικειμενικό. Αν οι πληροφορίες από ανοικτές πηγές δεν συμπληρωθούν με την συνήθη, διαβαθμισμένη ανάλυση όλων των πηγών σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα από την κοινότητα των υπηρεσιών πληροφοριών, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής μένουν με μια εικόνα του κόσμου που είναι ενδεχομένως διαστρεβλωμένη ή γεμάτη κενά.

Οι παραβιάσεις των δικαιωμάτων που διαπράττουν οι κυβερνήσεις λένε πολλά για το πώς βλέπουν τον κόσμο και πώς είναι πιθανό να συμπεριφερθούν. Η συλλογή και η ανάλυση πληροφοριών σχετικά με τέτοιες παραβιάσεις θα πρέπει να αποτελεί βασικό μέρος της εργασίας κάθε αξιωματικού των υπηρεσιών πληροφοριών. Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής που εργάζονται για μια εμπορική συμφωνία με μια συγκεκριμένη χώρα, για παράδειγμα, μπορεί να θεωρήσουν πολύτιμο το να γνωρίζουν ότι η κυβέρνησή της έχει στα σκαριά έναν νόμο περί εργασιακών διακρίσεων. Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής που σχεδιάζουν μια διάσκεψη για το κλίμα στο εξωτερικό ίσως να θελήσουν να εξετάσουν τους περιορισμούς που ισχύουν για την κοινωνία των πολιτών σε μια δεδομένη χώρα προτού καταλήξουν σε μια τοποθεσία. Οι φαινομενικά μικρές παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων μπορεί επίσης να είναι τα «καναρίνια στο ανθρακωρυχείο», [δηλαδή] προειδοποιήσεις για μεγαλύτερες κρίσεις που θα πρέπει να αντιμετωπιστούν στην πορεία.

Η έλλειψη έμφασης στα ανθρώπινα δικαιώματα κατά την συλλογή πληροφοριών δεν βοηθήθηκε από την ευρύτερη παραμέληση του θέματος από την κυβέρνηση των ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια. Ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, υπονόμευσε σκόπιμα τα ανθρώπινα δικαιώματα στην εξωτερική του πολιτική -για παράδειγμα, επιβάλλοντας κυρώσεις σε αξιωματούχους του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου και βγάζοντας την αναπαραγωγική υγεία από τα διεθνή ψηφίσματα. Η κληρονομιά του Τραμπ είναι ακόμη εμφανής στην διαδικασία χάραξης πολιτικής σήμερα, με ελλείψεις προσωπικού και έλλειψη θεσμικής γνώσης σε όλες τις υπηρεσίες που ασχολούνται με τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Ο Μπάιντεν ήρθε στον Λευκό Οίκο με την υπόσχεση να επαναφέρει τα ανθρώπινα δικαιώματα στο επίκεντρο της αμερικανικής εξωτερικής πολιτικής, αλλά δεν έχει επενδύσει αρκετά για να αντιστρέψει την ζημιά των χρόνων του Τραμπ. Πέρυσι, η κυβέρνησή του κατάργησε μια ανώτερη θέση που είχε δημιουργήσει στο Συμβούλιο Εθνικής Ασφάλειας αφιερωμένη στην δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα, και το Γραφείο Δημοκρατίας, Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, και Εργασίας (Bureau of Democracy, Human Rights, and Labor) του Στέιτ Ντιπάρτμεντ δεν έχει επιβεβαιωμένο βοηθό υπουργό από την αρχή της θητείας του Μπάιντεν. (Ο πρόεδρος δεν έχει προτείνει υποψήφιο από τότε που η επί μακρόν υπέρμαχος της δημοκρατίας και των δικαιωμάτων, Sarah Margon, αποσύρθηκε τον Ιανουάριο, επειδή ο γερουσιαστής, James Risch, Ρεπουμπλικάνος του Αϊντάχο, αρνήθηκε να φέρει τον διορισμό της σε ψηφοφορία). Χωρίς ηγέτες των οποίων η δουλειά είναι να ζητούν συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής είναι απίθανο να λαμβάνουν σε πραγματικό χρόνο ανάλυση των θεμάτων που θα μπορούσαν να διαμορφώσουν την άποψή τους για τον κόσμο και να ενημερώσουν τις αποφάσεις τους.

Η ανάθεση στην κοινότητα πληροφοριών της τακτικής συλλογής πληροφοριών για τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν θα διορθώσει μια ανεπαρκή γραφειοκρατία ή την έλλειψη πολιτικής βούλησης να γίνουν τα ανθρώπινα δικαιώματα μεγαλύτερη πολιτική προτεραιότητα. Αλλά πράττοντας έτσι θα δοθεί στους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής μια σαφέστερη εικόνα των χωρών, των λαών τους, και του τρόπου με τον οποίο οι Ηνωμένες Πολιτείες θα μπορούσαν να συνεργαστούν μαζί τους -πράγμα που είναι, φυσικά, η δουλειά της κοινότητας των μυστικών υπηρεσιών.

ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΤΥΦΛΑ

Δεκαοκτώ διαφορετικές υπηρεσίες απαρτίζουν την κοινότητα των αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών και όλες είναι υπεύθυνες για την συλλογή πληροφοριών με βάση τις κορυφαίες προτεραιότητες του προέδρου, του συμβούλου εθνικής ασφάλειας, του διευθυντή των εθνικών μυστικών υπηρεσιών, και των υπόλοιπων μελών του υπουργικού συμβουλίου. Το Εθνικό Πλαίσιο Προτεραιοτήτων Πληροφοριών, ένα έγγραφο που κοινοποιεί τις προτεραιότητες του προέδρου, υποδεικνύει στην κοινότητα πληροφοριών πού να εστιάσει τους προϋπολογισμούς και το προσωπικό της -τα χρήματά της, τα μάτια, και τα αυτιά της. Ανώτεροι εμπειρογνώμονες ανατίθενται σε κάθε θέμα για να συμβουλεύουν τον διευθυντή των εθνικών υπηρεσιών πληροφοριών σχετικά με τις διαδικασίες συλλογής πληροφοριών για το συγκεκριμένο θέμα.

Αυτήν την στιγμή, οι προβληματισμοί σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα μπαίνουν στα ενημερωτικά εγχειρίδια που φτάνουν στους κορυφαίους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής μόνο κατά περίπτωση. Οι ανώτεροι αξιωματούχοι μπορούν συγκεκριμένα να ζητήσουν πληροφορίες για τα ανθρώπινα δικαιώματα -για παράδειγμα, για διαδηλώσεις που εξελίχθηκαν σε βίαιες ή για πληθυσμούς που διαφεύγουν από συγκρούσεις. Αλλά η προληπτική έρευνα απαιτεί κατανόηση του τρόπου με τον οποίο τα ανθρώπινα δικαιώματα εντάσσονται σε ένα παζλ πολιτικής. Απαιτεί επίσης να γνωρίζει κανείς τι δεν γνωρίζει. Οι ανώτεροι αξιωματούχοι είναι απίθανο να ζητήσουν πληροφορίες για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων που σχετίζονται με γεγονότα ή καταστάσεις τις οποίες δεν γνωρίζουν.

Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο τα ζητήματα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων εισέρχονται στην πολιτική συζήτηση είναι μέσω διπλωματικών τηλεγραφημάτων από τις πρεσβείες των ΗΠΑ σε όλο τον κόσμο. Εκτός του ότι ενημερώνουν την ετήσια έκθεση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ για τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα τηλεγραφήματα αυτά δίνουν στους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής μια εικόνα για το τι συμβαίνει σε κάθε χώρα. Συχνά όμως γράφονται από αξιωματούχους που εδρεύουν στις πρωτεύουσες, πράγμα που σημαίνει ότι μερικές φορές τους διαφεύγουν σημαντικές εξελίξεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα αλλού μέσα σε αυτές τις χώρες. Και τα τηλεγραφήματα αυτά δεν διαβιβάζονται απαραίτητα σε αξιωματούχους εκτός του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, ιδίως αν περιέχουν μόνο συνηθισμένες ενημερώσεις σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Το εσωτερικό τμήμα ανάλυσης του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, το Γραφείο Πληροφοριών και Έρευνας, διαθέτει αναλυτές που καλύπτουν θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και διαβιβάζουν σχετικές πληροφορίες στους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής -για παράδειγμα, επισημαίνουν αν ένας στρατιωτικός εταίρος των ΗΠΑ κακοποιεί αμάχους. Αλλά το γραφείο δεν συλλέγει τις δικές του πληροφορίες. Αντ' αυτού, βασίζεται σε πληροφορίες που προέρχονται από άλλες πηγές, καμία από τις οποίες δεν συλλέγει με τακτικό τρόπο πληροφορίες για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

Όσοι αντιτίθενται στην ανάθεση στην κοινότητα πληροφοριών της συλλογής πληροφοριών σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα υποστηρίζουν ότι η έκρηξη των πληροφοριών ανοικτών πηγών παρέχει στους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής περισσότερο από αρκετό υλικό για την λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων. Και ναι, τα δεδομένα ανοικτών πηγών θα πρέπει να ενσωματώνονται στις ενημερώσεις για τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής. Αλλά είναι ανόητο να πιστεύει κανείς ότι τα στελέχη του Υπουργείου Άμυνας ή οι αξιωματικοί της Εξωτερικής Υπηρεσίας θα ξοδέψουν ώρες ψάχνοντας στο Διαδίκτυο για βίντεο με την παιδική εργασία στην Ευρώπη ή τον εκτοπισμό ανθρώπων από την χρήση φυτοφαρμάκων στην Κολομβία, ειδικά αν δεν γνωρίζουν ότι αυτά τα πράγματα συμβαίνουν. Ο τεράστιος όγκος των πληροφοριών που υπάρχουν καθιστά τον εντοπισμό ενός προβλήματος ανθρωπίνων δικαιωμάτων αποκλειστικά μέσω πληροφοριών ανοικτών πηγών σισύφειο έργο.

Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής χρειάζονται επίσης πρόσβαση σε διαβαθμισμένες πληροφορίες σχετικά με παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Υπάρχει λόγος για τον οποίο η Γερουσία και η Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ έχουν επιτροπές πληροφοριών και τα μέλη του Κογκρέσου έχουν διαβαθμίσεις ασφαλείας. Δεν μπορούν να πάρουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται από το Twitter και το Facebook. Ο εντοπισμός του δράστη μιας εξωδικαστικής δολοφονίας, για παράδειγμα, είναι κάτι που μπορούν να κάνουν οι αναλυτές των υπηρεσιών πληροφοριών, κάτι που δεν μπορούν να κάνουν οι ερευνητές που εξετάζουν το Facebook, και η ανάλυσή τους έχει βαρύτητα για τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής που δεν έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Όπου και όταν οι Αμερικανοί αξιωματούχοι έβαλαν τα δυνατά τους για την συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά. Το 2011, ο πρόεδρος, Μπαράκ Ομπάμα, ίδρυσε το Συμβούλιο Πρόληψης Θηριωδιών (Atrocities Prevention Board), μια διυπηρεσιακή επιτροπή αρμόδια για την ενημέρωση των κορυφαίων αξιωματούχων σχετικά με τους κινδύνους μαζικής βίας σε όλο τον κόσμο. Η CIA και το Γραφείο του Διευθυντή της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών ήταν μέλη του εν λόγω συμβουλίου, και έφερναν σε τακτά χρονικά διαστήματα σε ανώτερους αξιωματούχους πληροφορίες σχετικά με το ρίσκο για φρικαλεότητες. Η προσπάθεια αυτή αποδείχθηκε πολύτιμη, βοηθώντας τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να προετοιμαστούν για κρίσεις που έρχονταν στο προσκήνιο. Το 2014 στο Μπουρούντι, για παράδειγμα, η κοινότητα πληροφοριών επισήμανε την πιθανότητα μαζικής βίας πριν από τις εκλογές του 2015. Ως αποτέλεσμα, η κυβέρνηση των ΗΠΑ μπόρεσε να προσαρμόσει την διπλωματία της και να διαθέσει πόρους για την πρόληψη της αιματοχυσίας.

Η κυβέρνηση Ομπάμα κατέβαλε παρόμοια προσπάθεια να συγκεντρώσει πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της δημοκρατίας σε όλο τον κόσμο για να προετοιμάσει μια στρατηγική για την αντιμετώπιση του αυταρχισμού. Θα μπορούσε να είχε αντιγράψει την ανάλυση του Freedom House, ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού που κατατάσσει τις δημοκρατίες και δημοσιεύει ετήσια έκθεση σχετικά με το ποιες χώρες τείνουν προς τον αυταρχισμό. Όμως οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής είδαν αξία σε μια εσωτερικής αξιολόγησης από αναλυτές των αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών, οι οποίοι θα μπορούσαν να συνδυάσουν πληροφορίες ανοικτών πηγών με απόρρητες πληροφορίες για να δώσουν μια πληρέστερη εικόνα της παγκόσμιας κατάστασης της δημοκρατίας.

Τέλος, η Πολιτική Μεταφοράς Συμβατικών Όπλων (Conventional Arms Transfer Policy) της κυβέρνησης Μπάιντεν, ένα πρόσφατα αναθεωρημένο πλαίσιο για την αξιολόγηση πιθανών μεταβιβάσεων όπλων, αναφέρεται στην χρήση όλων των διαθέσιμων πληροφοριών σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα των εταίρων ασφαλείας των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων όσων συλλέγονται από τις υπηρεσίες πληροφοριών. Οι αμερικανικές πωλήσεις όπλων και η βοήθεια στον τομέα της ασφάλειας ανήλθαν σε πάνω από 47 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως τα τελευταία τρία χρόνια, και ο αριθμός αυτός είναι πιθανό να αυξηθεί καθώς οι Ηνωμένες Πολιτείες ανταγωνίζονται την Κίνα για εταίρους. Ο εξοπλισμός του κόσμου είναι εγγενώς ριψοκίνδυνος˙ το να το κάνεις χωρίς βαθιά γνώση της κατάστασης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στις χώρες που λαμβάνουν όπλα είναι απερίσκεπτο. Η νέα πολιτική είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση, αλλά οι πωλήσεις όπλων δεν είναι ο μόνος τομέας πολιτικής που θα μπορούσε να ωφεληθεί από την πληροφόρηση για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Ο Μπάιντεν θα πρέπει να συμπεριλάβει μια οδηγία για την συλλογή τέτοιων πληροφοριών στο επόμενο Εθνικό Πλαίσιο Προτεραιοτήτων Πληροφοριών (National Intelligence Priorities Framework). Κάτι τέτοιο θα επέτρεπε στον διευθυντή της εθνικής υπηρεσίας πληροφοριών να δημιουργήσει την απαραίτητη υποδομή για να εκπαιδεύσει το προσωπικό και να το κατευθύνει στην συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα. Αυτό θα μπορούσε να λάβει τη μορφή μιας ειδικής ομάδας υπό τον διευθυντή που θα μελετά το πού και πώς οι υπηρεσίες πληροφοριών θα μπορούσαν να βελτιώσουν την ικανότητά τους να συλλέγουν πληροφορίες για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Ή θα μπορούσε να λάβει τη μορφή ενός και μόνο υπαλλήλου που θα συντονίζει με τους καθορισμένους αναλυτές σε όλες τις υπηρεσίες, όπως το σημερινό πρόσωπο αναφοράς για τις εκλογικές πληροφορίες [1].

Οι αναλυτές θα πρέπει επίσης να εκπαιδεύονται συστηματικά για τον τρόπο εντοπισμού των παραβιάσεων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και την επισήμανσή τους πιο πάνω στην αλυσίδα [της ιεραρχίας]. Οργανώσεις όπως το Human Rights Watch διαθέτουν εξελιγμένες μεθοδολογίες για τον εντοπισμό και την ανάλυση τέτοιων παραβιάσεων που είναι καλά τεκμηριωμένες. Φυσικά, υπάρχει ένα τελευταίο επιτακτικό βήμα: οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής πρέπει να χρησιμοποιούν πραγματικά αυτές τις πληροφορίες σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα για την λήψη καλύτερων αποφάσεων. Αυτό είναι δύσκολο να γίνει εξαναγκαστικά, αλλά σίγουρα δεν θα συμβεί αν οι πληροφορίες δεν παραδίδονται ποτέ εξαρχής.

Η SARAH YAGER είναι διευθύντρια στο Human Rights Watch στην Ουάσιγκτον. Προηγουμένως υπηρέτησε ως η πρώτη ανώτερη σύμβουλος Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Ενόπλων Δυνάμεων στο Υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ.

Foreign Affairs 

https://foreignaffairs.gr/articles/74178/sarah-yager/kataskopeyontas-yper-ton-anthropinon-dikaiomaton?page=show

https://www.foreignaffairs.com/united-states/spying-human-rights

 

Greek Finance Forum Team

 

 

Σχόλια Αναγνωστών

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

   

Αποποίηση Ευθύνης.... 

© 2016-2023 Greek Finance Forum