|
Όπως
σχολιάζει και ο
Οικονομικός Ταχυδρόμος.
μέχρι σήμερα οι
εισπράξεις από τις
πωλήσεις ακινήτων καθώς
και από τις
κατατεθειμένες
προκαταβολές πελατών
έχουν φτάσει τα 366
εκατομμύρια.
Μόνο από τον πύργο των
50 μέτρων (high rise)
που σχεδιάζει η Bjarke
Ingels Group, ο οποίος
θα διαθέτει 88
διαμερίσματα περιμένει
έσοδα 147 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον Απόστολο
Ζαφόλιας Chief Strategy
& IR Officer της Lamda,
τα διαμερίσματα θα είναι
διαφορετικών τύπων και
θα έχουν επιφάνεια από
70 τ.μ. με ένα
υπνοδωμάτιο έως 350 τ.μ.
με πέντε υπνοδωμάτια.
Την ευθύνη διαμόρφωσης
των χώρων έχουν οι
ιδιοκτήτες, κάτι που
όπως είπε ο κ. Ζαφόλιας
παρατηρήθηκε και με τα
διαμερίσματα
του Riviera Tower.
Road Show στο Μονακό
Να σημειωθεί πως έχουν
πουληθεί ήδη όλα τα
διαμερίσματα στον
ουρανοξύστη των 200
μέτρων επί της
παραλιακής
(Riviera Tower) και οι
βίλες. Μέχρι τέλος του
έτους εκτιμάται πως θα
βγουν προς πώληση και
κατοικίες σε πιο
προσιτές τιμές που θα
βρίσκονται στην περιοχή
που γειτνιάζει με τον
Άλιμο. Μάλιστα, σύντομα
η εταιρεία θα βρεθεί σε
έκθεση στο Μονακό για να
παρουσιάσει τις νέες
κατοικίες και να
ενημερώσει τους
υποψήφιους αγοραστές.

Το κεφάλαιο μαρίνες
Ειδική μνεία έγινε στις
μαρίνες. Σύμφωνα με τον
κ. Ζαφόλια, στόχος είναι
η αναβάθμιση της μαρίνας
στον Άγιο Κοσμά στα
πρότυπα του Φλοίσβου ενώ
ξεκαθάρισε πως δεν
πρόκειται να κλείσει.
Ψηλά μπαίνει ο πήχης και
για την μαρίνα στην
Κέρκυρα. Η εταιρεία, η
οποία κέρδισε τον
διαγωνισμό
υπό-παραχώρησης για 40
έτη για μεγάλα σκάφη
(τύπου mega yacht)
πληρώνοντας 89 εκατ.
ευρώ, σκοπεύει να
διαθέσει περίπου 50
εκατ. ευρώ για το
συγκεκριμένο project.
Το έργο περιλαμβάνει την
κατασκευή υψηλών
προδιαγραφών μαρίνας 98
θέσεων, με χωρητικότητα
σκαφών μήκους από 30 έως
140 μέτρα και χερσαίες
αναπτύξεις επιφάνειας
έως 7.800 τ.μ., με
χρήσεις εμπορικών
καταστημάτων, εστίασης,
ξενοδοχείων και
γραφείων.
Το Χρηματιστήριο
Η χερσαία ζώνη
περιλαμβάνει, επίσης,
εκτεταμένους χώρους
πρασίνου και πεζοδρόμων,
αθλητικές εγκαταστάσεις
και χώρους στάθμευσης. Ο
κ. Ζαφόλιας απέφυγε να
μπει σε περισσότερες
λεπτομέρειες σχετικά με
τις οικονομικές πτυχές
του project καθώς όπως
είπε ακόμη δεν έχει
ολοκληρωθεί η συμφωνία
μεταβίβασης, υπογράμμισε
ωστόσο πως στόχος είναι
να λειτουργήσει το 2027.
Υπενθυμίζεται πως
πρόσφατα ο διευθύνων
σύμβουλος
της Lamda Development,
Οδυσσέας Αθανασίου
αποκάλυψε πως υπάρχουν
σκέψεις για την
δημιουργία ξεχωριστής
οντότητας για τις 3
μαρίνες που ελέγχει ο
όμιλος και την εισαγωγή
τους, στο Χρηματιστήριο
σε μελλοντικό χρόνο. |