Για το τίμημα για την
απόκτηση του ποσοστού
στην Unagi, ανέφερε ότι
ήταν κάτω από 10 εκατ.
ευρώ. Τόνισε ότι η Unagi
διαθέτει μόνο άδειες και
όχι έργα σε λειτουργία.
H Unagi συμμετέχει με
ποσοστό 51% στο μετοχικό
κεφάλαιο των εταιρειών
ΜΠΑΛΙΑΓΑ ΙΚΕ, ΤΕΙΧΙΟ
Α.Ε. και ΠΙΒΟΤ ΣΟΛΑΡ
ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, οι
οποίες διαθέτουν
χαρτοφυλάκιο
φωτοβολταϊκών έργων σε
διάφορα στάδια συνολικής
ονομαστικής ισχύος 1,9
GW στη
Μακεδονία και την
Κεντρική Ελλάδα.
Οσον αφορά τα κεφάλαια
που θα επενδύσει στην
ανάπτυξη των έργων,
υπολόγισε ότι για την
Motor Oil θα είναι 100
εκατ. ευρώ, με βάση το
ποσοστό συμμετοχής της
στα έργα.
Ο επικεφαλής του ομίλου
είπε ότι φέτος
αναμένεται να
ολοκληρωθούν 60MW από τα
84MW της Anemos Res που
είναι υπό κατασκευή με
τα υπόλοιπα να
ολοκληρώνονται το 2024.
Οι αναλυτές, ρώτησαν και
για τη στρατηγική του
ομίλου για την ανάπτυξη
του δικτύου φορτιστών,
που προχωράει δυναμικά.
Ο κ. Τζαννετάκης,
σημείωσε ότι η ΔΕΗ και η
Motor Oil έχουν την
ισχυρότερη παρουσία
στους φορτιστές
ηλεκτρικών αυτοκινήτων
στην ελληνική αγορά.
Όπως είπε, προς
το παρόν το δίκτυο των
900 φορτιστών που
διαθέτει η εταιρεία δεν
είναι κερδοφόρο, καθώς
συνεχίζεται η επένδυση
για την ανάπτυξή τους,
όμως τόνισε ότι είναι
στρατηγική προτεραιότητα
για την εταιρεία να
αναπτυχθεί στην αγορά
αυτή και να έχει
σημαντική παρουσία στο
μέλλον, όταν η αγορά των
ηλεκτρικών αυτοκινήτων
θα αναπτυχθεί.
Για το δεύτερο τρίμηνο,
σημείωσε ότι αναμένει
μια κάμψη μεγεθών, καθώς
θα παραμείνει μια από
τις δύο μονάδες του
διυλιστηρίου κλειστή για
40 ημέρες, λόγω εργασιών
συντήρησης, απώλειες που
θα μετριαστούν από τη
λειτουργία της μονάδας
νάφθας.
Τα περιθώρια διύλισης
είναι επίσης χαμηλότερα
στο δεύτερο τρίμηνο,
είπε ο κ. Τζαννετάκης,
σημειώνοντας ότι είναι
αδύναμο το περιβάλλον
διύλισης.
Για την αγορά καυσίμων,
σημείωσε ότι κινείται
αυξητικά στο δεύτερο
τρίμηνο, αλλά με
μειωμένα περιθώρια. |