| Ειδήσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | "Μας ακούνε" | Fundamentalist | Marx - Soros | Start Trading |

 

 

Πέμπτη, 01/06/2023

 

 

Σημαντική ανάπτυξη στις ΑΠΕ θα έχει η Motor Oil τα επόμενα χρόνια, καθώς θα προχωρήσει η κατασκευή των πρώτων 380 Mw της Unagi, άμεσα για να ολοκληρωθεί το 2025. Αυτό είπε o Πέτρος Τζαννετάκης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Motor Oil στη χθεσινή τηλεδιάσκεψη, τονίζοντας ότι η απόκτηση του 75% της εταιρείας είναι μια σημαντική κίνηση για την εισηγμένη, καθώς θα την εδραιώσει και στα φωτοβολταϊκά που μέχρι σήμερα δεν είχε.

 

 

Για το τίμημα για την απόκτηση του ποσοστού στην Unagi, ανέφερε ότι ήταν κάτω από 10 εκατ. ευρώ. Τόνισε ότι η Unagi διαθέτει μόνο άδειες και όχι έργα σε λειτουργία.

H Unagi συμμετέχει με ποσοστό 51% στο μετοχικό κεφάλαιο των εταιρειών ΜΠΑΛΙΑΓΑ ΙΚΕ, ΤΕΙΧΙΟ Α.Ε. και ΠΙΒΟΤ ΣΟΛΑΡ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, οι οποίες διαθέτουν χαρτοφυλάκιο φωτοβολταϊκών έργων σε διάφορα στάδια συνολικής ονομαστικής ισχύος 1,9 GW στη Μακεδονία και την Κεντρική Ελλάδα.

Οσον αφορά τα κεφάλαια που θα επενδύσει στην ανάπτυξη των έργων, υπολόγισε ότι για την Motor Oil θα είναι 100 εκατ. ευρώ, με βάση το ποσοστό συμμετοχής της στα έργα.

Ο επικεφαλής του ομίλου είπε ότι φέτος αναμένεται να ολοκληρωθούν 60MW από τα 84MW της Anemos Res που είναι υπό κατασκευή με τα υπόλοιπα να ολοκληρώνονται το 2024.

Οι αναλυτές, ρώτησαν και για τη στρατηγική του ομίλου για την ανάπτυξη του δικτύου φορτιστών, που προχωράει δυναμικά. Ο κ. Τζαννετάκης, σημείωσε ότι η ΔΕΗ και η Motor Oil έχουν την ισχυρότερη παρουσία στους φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά.

Όπως είπε, προς το παρόν το δίκτυο των 900 φορτιστών που διαθέτει η εταιρεία δεν είναι κερδοφόρο, καθώς συνεχίζεται η επένδυση για την ανάπτυξή τους, όμως τόνισε ότι είναι στρατηγική προτεραιότητα για την εταιρεία να αναπτυχθεί στην αγορά αυτή και να έχει σημαντική παρουσία στο μέλλον, όταν η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα αναπτυχθεί.

Για το δεύτερο τρίμηνο, σημείωσε ότι αναμένει μια κάμψη μεγεθών, καθώς θα παραμείνει μια από τις δύο μονάδες του διυλιστηρίου κλειστή για 40 ημέρες, λόγω εργασιών συντήρησης, απώλειες που θα μετριαστούν από τη λειτουργία της μονάδας νάφθας.

Τα περιθώρια διύλισης είναι επίσης χαμηλότερα στο δεύτερο τρίμηνο, είπε ο κ. Τζαννετάκης, σημειώνοντας ότι είναι αδύναμο το περιβάλλον διύλισης.

Για την αγορά καυσίμων, σημείωσε ότι κινείται αυξητικά στο δεύτερο τρίμηνο, αλλά με μειωμένα περιθώρια.

 

Greek Finance Forum Team

 

 

Σχόλια Αναγνωστών

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

   

Αποποίηση Ευθύνης.... 

© 2016-2023 Greek Finance Forum