|
Το προσαρμοσμένο
EBITDA διαμορφώθηκε
σε 335,6 εκατ. ευρώ,
μειωμένο κατά 1,3% σε
σχέση με πέρυσι, ενώ
τα καθαρά κέρδη μετά από
φόρους ανήλθαν σε 185,8
εκατ. ευρώ, μειωμένα
κατά 4,8%, εξέλιξη που
αποδίδεται στη μείωση
του μεταφερόμενου ποσού,
σύμφωνα με το ρυθμιστικό
πλαίσιο.
Στο
επιχειρησιακό μέτωπο, το
αεροδρόμιο της Αθήνας
κατέγραψε νέα ρεκόρ
συνδεσιμότητας,
ενισχύοντας τη θέση του
μεταξύ των κορυφαίων
ευρωπαϊκών κόμβων (8η
θέση πανευρωπαϊκά), ενώ
η απευθείας
συνδεσιμότητα με τις ΗΠΑ
αυξήθηκε εντυπωσιακά,
φθάνοντας πλέον τις 103
εβδομαδιαίες πτήσεις
προς 9 αμερικανικές
πόλεις.
Επιπλέον, ο ΔΑΑ
αναδείχθηκε "Overall
Winner” στα ROUTES WORLD
2025 που
πραγματοποιήθηκαν στο
Χονγκ Κονγκ, κατακτώντας
την πρώτη θέση ανάμεσα
στα αεροδρόμια όλων των
κατηγοριών, καθώς και
την πρώτη θέση στην
κατηγορία άνω των 20
εκατ. επιβατών.
Παράλληλα, προχωρούν
βάσει χρονοδιαγράμματος
οι εργασίες για
τον πολυώροφο χώρο
στάθμευσης οχημάτων και
τον νέο βορειοδυτικό
χώρο στάθμευσης
αεροσκαφών, ενώ σε
εξέλιξη βρίσκεται
η διαγωνιστική
διαδικασία για την
επέκταση του Κύριου
Αεροσταθμού, με τον
προτιμητέο ανάδοχο να
αναμένεται στις αρχές
του 2026.
Τέλος,
στο πλαίσιο της διαδοχής
στη διοίκηση, ο ΔΑΑ
ανακοίνωσε ότι ο
μακροχρόνιος Διευθύνων
Σύμβουλος κ. Γιάννης
Παράσχης θα αποχωρήσει
από τη θέση του στις 31
Ιανουαρίου 2026, ύστερα
από 19 χρόνια
επιτυχημένης
θητείας. Από την 1η
Φεβρουαρίου 2026, τα
καθήκοντα του CEO
αναλαμβάνει ο κ. Γιώργος
Καλλιμασιάς, Γενικός
Διευθυντής Στρατηγικής
του ΔΑΑ.
Ο κ.
Παράσχης δήλωσε ότι "το
2025 αποτέλεσε μια ακόμη
χρονιά ισχυρής απόδοσης
για τον ΔΑΑ, με
σημαντική αύξηση της
επιβατικής κίνησης και
σταθερή κερδοφορία,
εντός των στόχων μας και
σύμφωνα με το ρυθμιστικό
πλαίσιο. Οι επιδόσεις
αυτές αντανακλούν τη
δέσμευση και τον
επαγγελματισμό όλων των
ανθρώπων του
αεροδρομίου, που
συνεχίζουν να ενισχύουν
τον ρόλο της Αθήνας ως
διεθνή αεροπορικό κόμβο
και κινητήρια δύναμη της
ελληνικής οικονομίας".
|