|
Παράλληλα, εξήρε τη
συμβολή της
Fraport
Greece
στην αναβάθμιση των
υποδομών του αεροδρομίου
«Μακεδονία»,
υπογραμμίζοντας ότι η
πρόοδος αυτή ενισχύει
συνολικά τον ελληνικό
αεροπορικό τομέα.
Νέες
συνδέσεις και στρατηγική
ωρίμανσης
Η
Aegean
εφαρμόζει μια πιο ώριμη
και στοχευμένη
στρατηγική ανάπτυξης,
επενδύοντας σε
δρομολόγια με σταθερή
ζήτηση και δοκιμάζοντας
νέες αγορές κυρίως τη
χειμερινή περίοδο, όταν
υπάρχει περιθώριο
πειραματισμού. «Ο
χειμώνας μάς επιτρέπει
να δοκιμάζουμε με
μεγαλύτερη ασφάλεια νέες
συνδέσεις πριν από το
καλοκαίρι, όταν η ζήτηση
αγγίζει τα όρια των
υποδομών», σημείωσε ο κ.
Βασιλάκης.
Επισήμανε, ωστόσο, ότι
οι υποδομές των
ελληνικών αεροδρομίων
και της αεροναυτιλίας
χρειάζονται ουσιαστική
ενίσχυση, ειδικά τους
θερινούς μήνες, ώστε να
μπορέσουν να
υποστηρίξουν την
περαιτέρω ανάπτυξη του
τουρισμού και των
αερομεταφορών.
Ενίσχυση
στόλου και νέοι
προορισμοί
Από το 2013, όταν η
Aegean
εξαγόρασε την Ολυμπιακή,
διέθετε τέσσερα
αεροσκάφη στη
Θεσσαλονίκη· το 2019
έγιναν πέντε, φέτος θα
φτάσουν τα οκτώ και το
2026 τα δέκα, εκ των
οποίων δύο τύπου
Airbus
A321neo.
Η αύξηση αυτή θα
συνοδευτεί από
περισσότερες πτήσεις,
νέες θέσεις εργασίας και
εντονότερη τοπική
παρουσία. Σήμερα η
εταιρεία απασχολεί
περίπου 500 εργαζομένους
στη Βόρεια Ελλάδα,
αριθμός που θα υπερβεί
τους 550 το 2025.
Για το
2026 προγραμματίζονται
νέες συνδέσεις προς
Μήλο, Ζάκυνθο, Πράγα,
Βαρσοβία,
Κωνσταντινούπολη και
Ντουμπρόβνικ,
ανεβάζοντας το δίκτυο
της Θεσσαλονίκης σε 43
προορισμούς – 18
εσωτερικού και 25
εξωτερικού.
Επενδύσεις 700 εκατ.
ευρώ και 60 νέα
αεροσκάφη
Η
Aegean
έχει ήδη παραλάβει 37
από τα 60 αεροσκάφη της
νέας γενιάς, ενώ μεταξύ
Σεπτεμβρίου 2025 και
Σεπτεμβρίου 2026 θα
προσθέσει ακόμη δέκα, με
επενδύσεις 700 εκατ.
ευρώ σε μόλις έναν
χρόνο. Παράλληλα,
προχωρά η λειτουργία του
νέου Κέντρου Συντήρησης
και Εκπαίδευσης (MRO)
στην Αθήνα, που θα
αποτελέσει υποδομή
εθνικής σημασίας για την
ελληνική αεροπορία.
Θεσσαλονίκη – Λονδίνο
και νέες αγορές
Ο κ. Βασιλάκης επανέλαβε
την πρόθεση της
εταιρείας να συνδέσει τη
Θεσσαλονίκη με το
Λονδίνο, χαρακτηρίζοντας
το εγχείρημα «θέμα
σωστού
timing».
Όσον αφορά την Ινδία,
σημείωσε ότι εξετάζονται
πτήσεις από την Αθήνα το
2025 ή 2026, ανάλογα με
την παραλαβή των νέων
αεροσκαφών.
Η
Θεσσαλονίκη ως
στρατηγικός κόμβος
Ο γενικός διευθυντής
Ανάπτυξης της
Fraport
Greece,
Γιώργος Βήλος,
χαρακτήρισε το
αεροδρόμιο «Μακεδονία»
ναυαρχίδα της εταιρείας
και την
Aegean
«στρατηγικό σύμμαχο».
Όπως ανέφερε, η
επιβατική κίνηση έχει
αυξηθεί από κάτω από 6
εκατ. σε πάνω από 8
εκατ. επιβάτες, με
συνδέσεις σε 40 χώρες
και πάνω από 80 πόλεις –
επίδοση στην οποία η
Aegean
έχει πρωταγωνιστικό
ρόλο.
Από την
πλευρά του, ο Ιωάννης
Ρασόγλου,
Network
Planning
&
Airline
Partnerships
Director
της
Aegean,
επισήμανε ότι από το
2013 έως το 2025 οι
προσφερόμενες θέσεις
αυξήθηκαν από 2,3 σε 3,3
εκατομμύρια και το 2026
θα φτάσουν τα 3,7 εκατ.
Η Θεσσαλονίκη, όπως
είπε, βρίσκεται στο
επίκεντρο της
στρατηγικής ανάπτυξης
της εταιρείας, με στόχο
να παραμείνει
«συνδεδεμένη, εξωστρεφής
και δυναμική – όπως της
αξίζει».
|