| Ειδήσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | "Μας ακούνε" | Fundamentalist | Marx - Soros | Start Trading |

 

 

Πέμπτη, 00:01 - 21/08/2025

   

 

 

Σχεδόν τρία στα τέσσερα νοικοκυριά που ξεκινούν συνδρομή σε μια υπηρεσία ηλεκτρονικού εμπορίου τερματίζουν τη σχέση τους μέσα στον πρώτο χρόνο, σύμφωνα με έρευνα της Recurly και της Hanover Research. Το φαινόμενο αυτό αναδεικνύει τη σοβαρή «αιμορραγία» πελατών που αντιμετωπίζουν οι λιανέμποροι και τα brands.

Το πρόβλημα δεν αφορά μόνο το ecommerce. Γενικότερα, δύο στους τρεις καταναλωτές (66%) διακόπτουν κάθε είδους συνδρομή εντός 12 μηνών, με ακόμη υψηλότερα ποσοστά «εγκατάλειψης» σε κατηγορίες όπως τα τρόφιμα και τα προϊόντα ομορφιάς.

 

Η έρευνα δείχνει ότι το 89% των νέων συνδρομητών παρακινείται από την αίσθηση ότι κερδίζει «περισσότερα με λιγότερα». Ωστόσο, οι επιχειρήσεις δεν φαίνεται να αξιοποιούν επαρκώς αυτό το κίνητρο, αφού μόλις το 30% των καταναλωτών δηλώνει ότι έχει πρόσβαση σε πρόγραμμα επιβράβευσης. Οι περισσότεροι πιστεύουν πως οφέλη όπως εκπτώσεις ή μειωμένα τέλη θα μπορούσαν να τους είχαν αποτρέψει από την ακύρωση.

Παράλληλα, πάνω από τους μισούς συνδρομητές (55%) θέλουν ευελιξία για να «παγώνουν» ή να ακυρώνουν εύκολα τις υπηρεσίες τους, όμως μόλις το 37% διαθέτει αυτή τη δυνατότητα, γεγονός που αυξάνει την απογοήτευση και οδηγεί σε πρόωρη αποχώρηση.

Παρά τις προκλήσεις, οι υπηρεσίες video streaming παραμένουν η αιχμή του μοντέλου, με το streaming ήχου και το gaming να ακολουθούν. Στην Ευρώπη, το 78% των καταναλωτών πλήρωσε για πλατφόρμα βίντεο το τελευταίο έτος, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για το audio streaming είναι 62% και για το gaming 52%. Ωστόσο, ακόμα και σε αυτούς τους κλάδους, η τιμή παραμένει καθοριστικός παράγοντας· σύμφωνα με την Ofcom, το κόστος αποτελεί τον πιο συχνό λόγο ακύρωσης μιας συνδρομής SVoD.

 

Greek Finance Forum Team

 

 

Σχόλια Αναγνωστών

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

   

Αποποίηση Ευθύνης.... 

© 2016-2024 Greek Finance Forum