| Ειδήσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | "Μας ακούνε" | Fundamentalist | Marx - Soros | Start Trading |

 

 

Πέμπτη, 18/09/2025

                                  

 

 

Παρά την πίεση που δέχεται από τις υψηλές τιμές πρώτων υλών, η Κρι Κρι κατάφερε να πετύχει ισχυρή διεύρυνση του τζίρου της στο α’ εξάμηνο του 2025, δείχνοντας ανθεκτικότητα τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά.

Σημαντική άνοδος πωλήσεων

Ο κύκλος εργασιών της γαλακτοβιομηχανίας ανήλθε σε €161,9 εκατ., σημειώνοντας αύξηση +23,7% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Οι πωλήσεις παγωτού κατέγραψαν άνοδο +14,5% στα €32,7 εκατ., ενώ τα γαλακτοκομικά ενισχύθηκαν κατά +26,2%, φτάνοντας τα €127,7 εκατ..

Οι εξαγωγές διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο, καλύπτοντας 60,3% του συνολικού κύκλου εργασιών και καταγράφοντας ισχυρή άνοδο +39,6%. Μόνο οι εξαγωγές γιαουρτιού αυξήθηκαν κατά +39,3% στα €88,1 εκατ., ενώ εκείνες του παγωτού σκαρφάλωσαν κατά +42,7% στα €9,45 εκατ.

 

Υποχώρηση κερδοφορίας

Παρά την εμπορική επιτυχία, η κερδοφορία υποχώρησε, καθώς η άνοδος στις τιμές γάλακτος δεν κατέστη δυνατόν να μετακυλιστεί πλήρως στους καταναλωτές. Το μικτό περιθώριο κέρδους μειώθηκε στο 27,5% (έναντι 34,5% το 2024).

Αντίστοιχα, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα €26,1 εκατ. (-11,4%), τα κέρδη προ φόρων σε €23 εκατ. (-15%) και τα καθαρά κέρδη σε €19,45 εκατ. (-26,1%).

Εξελίξεις σε γιαούρτι και παγωτό

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα €39,5 εκατ. (+4,4%), ωστόσο τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κέρδισαν έδαφος, πιέζοντας τα επώνυμα γιαούρτια της εταιρείας, τα οποία έχασαν 1,7 μονάδες μεριδίου και περιορίστηκαν στο 13,7%. Παρ’ όλα αυτά, η Κρι Κρι εξακολουθεί να είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός private label στην Ελλάδα.

Στον τομέα του παγωτού, η εγχώρια αγορά ενισχύθηκε κατά +6%, με ώθηση από τον τουρισμό και τη διεύρυνση του δικτύου πωλήσεων. Στο εξωτερικό, η ανάπτυξη ήταν ακόμη πιο θεαματική, με τις πωλήσεις παγωτού να εκτοξεύονται κατά +42,7%, κυρίως χάρη στο Greek Frozen Yogurt και σε νέες συνεργασίες private label.

Στρατηγικές επενδύσεις

Η εταιρεία εντάσσει το επενδυτικό πρόγραμμα “Greek Yogurt Dynamo”, ύψους €52,2 εκατ., στο πλαίσιο των Στρατηγικών Επενδύσεων. Το σχέδιο προβλέπει:

αύξηση παραγωγικής δυναμικότητας σε γιαούρτι και παγωτό,

υιοθέτηση νέων τεχνολογιών,

ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας με επέκταση της μονάδας βιοαερίου.

Η ολοκλήρωση τοποθετείται στα τέλη του 2027, με την εταιρεία να επωφελείται από φορολογική απαλλαγή €23,5 εκατ. και ταχεία αδειοδοτική διαδικασία.

Προοπτικές

Η διοίκηση προβλέπει ότι η ανοδική τάση στις πωλήσεις θα συνεχιστεί, με τον ετήσιο κύκλο εργασιών να ξεπερνά τα €300 εκατ. και το περιθώριο EBIT να διαμορφώνεται κοντά στο 14%.

 

Greek Finance Forum Team

 

 

Σχόλια Αναγνωστών

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

   

Αποποίηση Ευθύνης.... 

© 2016-2024 Greek Finance Forum