| Ειδήσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | "Μας ακούνε" | Fundamentalist | Marx - Soros | Start Trading |

 

 

Πέμπτη, 05/06/2025

        

 

 

Σε αναπτυξιακή πορεία συνεχίζει να κινείται η Παπουτσάνης, με τη διοίκηση της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο Αθηνών να θέτει ως στρατηγικό στόχο την επίτευξη κύκλου εργασιών ύψους 100 εκατ. ευρώ μέχρι το 2028. Παράλληλα, η εταιρεία αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο νέων εξαγορών, στο πλαίσιο της ενίσχυσης της διεθνούς παρουσίας της και της διεύρυνσης του χαρτοφυλακίου επώνυμων προϊόντων.

Αν και δεν δόθηκαν συγκεκριμένες προβλέψεις κατά την πρόσφατη παρουσίαση στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών, ο διευθύνων σύμβουλος Μενέλαος Τασόπουλος ανέφερε ότι οι πωλήσεις κινούνται με διψήφιο ποσοστό αύξησης και η εταιρεία είναι σε τροχιά διατήρησης αυτής της επίδοσης έως το τέλος του έτους. Υπενθυμίζεται πως κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, ο κύκλος εργασιών σημείωσε άνοδο 20% σε ετήσια βάση, ενώ βελτιώθηκαν όλοι οι δείκτες κερδοφορίας.

 

Ο κ. Τασόπουλος ανέπτυξε τους τέσσερις βασικούς άξονες της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας:

Οργανική ανάπτυξη στις υπάρχουσες κατηγορίες προϊόντων, με στόχο την αύξηση των μεριδίων αγοράς και την ενίσχυση των πωλήσεων κατά τουλάχιστον 10 εκατ. ευρώ την προσεχή τριετία.

Διεύρυνση σε νέες προϊοντικές κατηγορίες, όπως προϊόντα προσωπικής και οικιακής φροντίδας, με brands της Παπουτσάνης. Η διοίκηση υπολογίζει ότι αυτή η επέκταση μπορεί να συνεισφέρει περίπου 3 εκατ. ευρώ σε νέο τζίρο.

Ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας, κυρίως σε γειτονικές αγορές αλλά και σε πιο ώριμες, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιβηρική Χερσόνησος. Η συμβολή αυτής της στρατηγικής αναμένεται επίσης στα 3 εκατ. ευρώ.

Στοχευμένες εξαγορές, εντός και εκτός Ελλάδας. Η εταιρεία εξετάζει την απόκτηση μικρών, αναγνωρίσιμων ελληνικών εμπορικών σημάτων και μικρών παραγωγικών μονάδων στην Ευρώπη, όπως έγινε πρόσφατα με το brand "Αρκάδι". Σκοπός είναι η ενίσχυση του όγκου πωλήσεων και η υποστήριξη της διεθνούς επέκτασης.

Ήδη το 55% των εσόδων της εταιρείας προέρχεται από εξαγωγικές δραστηριότητες, ενώ διαθέτει παρουσία σε συνολικά 45 χώρες, εκ των οποίων σε 35 εξάγει προϊόντα για ξενοδοχειακή χρήση. Το 40% των εξαγωγών κατευθύνεται στην ευρωπαϊκή αγορά και περίπου το 9% στις ΗΠΑ, με αυξητική τάση.

Ειδικά για την αγορά των ΗΠΑ, ο κ. Τασόπουλος ανέφερε ότι οι δασμοί που έχει επιβάλει ο πρώην Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ δημιουργούν συνθήκες ευνοϊκές για την Παπουτσάνης. Υπό συγκεκριμένες συνθήκες –όπως ένα σενάριο αύξησης κατά 20%– η εταιρεία θα μπορούσε να καταστεί πιο ανταγωνιστική και να αναλάβει νέες συνεργασίες. Ενδεικτικά, ένας Αμερικανός πελάτης της Παπουτσάνης ανέθεσε πρόσφατα στην εταιρεία τις εμπορικές του δραστηριότητες με τον Καναδά.

 

Greek Finance Forum Team

 

 

Σχόλια Αναγνωστών

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

   

Αποποίηση Ευθύνης.... 

© 2016-2024 Greek Finance Forum