| Ειδήσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | "Μας ακούνε" | Fundamentalist | Marx - Soros | Start Trading |

 

 

Πέμπτη, 20/10/2022

 

 
Παρά τις μεγάλες αυξήσεις που έχουν σημειωθεί από πέρυσι στο καλάθι του νοικοκυριού, οι καταναλωτές αγοράζουν μεγαλύτερες ποσότητες online, όπως προκύπτει από το τελευταίο τριμηνιαίο report της Convert Group. Ειδικότερα στο διάστημα Ιουλίου - Σεπτεμβρίου 2022 καταγράφηκε 8% αύξηση στα τεμάχια που πούλησαν τα online σούπερ μάρκετ στους καταναλωτές με τη συνολική αξία να είναι αυξημένη κατά 18% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.
 

 
 
Όπως γράφει ο Μάκης Αποστόλου στην Ημερησία:
  
Περισσότερα καλάθια - Μικρότερα σε τεμάχια
 
Η μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού δεν διαφοροποιήθηκε (στα 76,4 ευρώ), ωστόσο οι καταναλωτές τοποθέτησαν σε αυτό 33 αντί 36 τεμάχια (9% μείωση) δημιουργώντας από την άλλη πλευρά περισσότερα καλάθια, κατά 18%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.
 

 
Οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη άνοδο σε αξία
 
Σε επίπεδο 9μηνου οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών ήταν: 
 
+19% σε προϊόντα για κατοικίδια
+7% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού
+5% σε προϊόντα αρτοποιίας
+5% σε ποτά και αναψυκτικά
+3% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά 
+2% σε συσκευασμένα τρόφιμα
 
Επιπροσθέτως, η κατηγορία των κατηγορία των φρέσκων τροφίμων επέφερε το 34% των συνολικών πωλήσεων του κλάδου.
 

 

 

Δημοφιλέστερη ημέρα για ψώνια η Δευτέρα
 
Τέλος, η Δευτέρα εξακολουθεί να είναι η πιο δημοφιλής ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, με το 17% των συνολικών παραγγελιών να γίνονται την συγκεκριμένη μέρα της εβδομάδας.
 
Ψώνια τις ώρες που τα φυσικά καταστήματα είναι κλειστά
 
Τέλος, εντυπωσιακό εύρημα αποτελεί ότι πάνω από το ένα τρίτο των συνολικών οnline παραγγελιών γίνονται στο διάστημα μεταξύ 9 το βράδυ και 9 το πρωί, τις ώρες δηλαδή που τα φυσικά καταστήματα των λιανεμπόρων είναι κλειστά.
 
 
Συσκευασμένα νερά
 
Στην τρίμηνη έκθεσή της η Convert Group κάνει και ειδική αναφορά στην κατηγορία των συσκευασμένων νερών η οποία σημειώνει σημαντική ανάπτυξη στο 9μηνο του 2022 και αποτελεί τη μόνη κατηγορία που εμφανίζεται να κερδίζει περισσότερα ηλεκτρονικά καλάθια από ότι στο αντίστοιχο διάστημα του 2021. Συγκεκριμένα, προϊόντα αυτής της κατηγορίας τοποθετήθηκαν πλέον στο 27% των online καλαθιών του 9μηνου του 2022, σε σχέση με 24% το αντίστοιχο διάστημα του 2021.
 
 
 
 
 

Greek Finance Forum Team

 

 

Σχόλια Αναγνωστών

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

   

Αποποίηση Ευθύνης.... 

© 2016-2022 Greek Finance Forum