|
Οι
βασικές γραμμές της
τροποποίησης
περιλαμβάνουν:
Διατήρηση του συνολικού
ύψους χρηματοδότησης για
την Ελλάδα χωρίς καμία
μείωση.
Αύξηση
των κονδυλίων σε δράσεις
με υψηλή ζήτηση.
Τροποποίηση ή
ανακατανομή δράσεων σε
άλλα προγράμματα
χρηματοδότησης για
τεχνικούς ή
διαχειριστικούς λόγους.
Το
αναθεωρημένο σχέδιο
ενσωματώνει νέα έργα που
στοχεύουν στη βελτίωση
της ασφάλειας και της
ποιότητας των
μετακινήσεων.
Περιλαμβάνονται
παρεμβάσεις, όπως η
αναβάθμιση της ασφάλειας
σε δέκα μεγάλα
σιδηροδρομικά τούνελ του
ΟΣΕ με «έξυπνες»
τεχνολογίες, η
δημιουργία «έξυπνων»
διαβάσεων κοντά σε
σχολεία, η εγκατάσταση
αυτόνομων φωτιστικών
συστημάτων στις οδικές
αρτηρίες υπό την
εποπτεία των
Περιφερειών, καθώς και η
προμήθεια 175 νέων
ηλεκτρικών λεωφορείων
για Αθήνα και
Θεσσαλονίκη.
Η
ψηφιοποίηση της
εκπαίδευσης ενισχύεται
με την προσθήκη
περισσότερων
διαδραστικών συστημάτων
διδασκαλίας και την
επέκταση του ψηφιακού
σχολείου. Αντίστοιχες
παρεμβάσεις γίνονται και
στον τομέα της υγείας,
με την ενίσχυση της
ψηφιακής υποδομής για
την απλούστευση των
καθημερινών υπηρεσιών.
Επιπλέον, επεκτείνεται η
εφαρμογή του Ενιαίου
Ψηφιακού Χάρτη, με νέα
εργαλεία για την
παρακολούθηση της
αυθαίρετης δόμησης,
αξιοποιώντας δορυφόρους
και
drones.
Ορισμένα
έργα, όπως το φράγμα του
Αλμωπαίου, το οποίο δεν
προχώρησε λόγω
αποτυχημένου
διαγωνισμού,
μεταφέρονται σε άλλα
προγράμματα –
συγκεκριμένα στο
Αναπτυξιακό Πρόγραμμα
Δημοσίων Επενδύσεων. Σε
αυτό το πλαίσιο θα
χρηματοδοτηθούν και τα
Περιφερειακά Κέντρα
Πολιτικής Προστασίας. Η
αναβάθμιση των 7
αεροσκαφών
Canadair
θα προχωρήσει μέσω του
ΕΣΠΑ, ενώ κάποιες
δράσεις, όπως τα
«Πράσινα Ταξί» και το
«Φορτίζω Παντού»,
αντικαθίστανται από την
αγορά ηλεκτρικών
λεωφορείων.
|