| Ειδήσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | "Μας ακούνε" | Fundamentalist | Marx - Soros | Start Trading |

 

 

Δευτέρα, 00:01 - 21/03/2022

 

 

Αντιμέτωποι με μια νέα τεχνολογική πραγματικότητα, οι Ρώσοι θα πρέπει να αποχωριστούν κάποιες από τις αγαπημένες τους πλατφόρμες και υπηρεσίες.

 

 

Οι οικονομικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας έχουν αντίκτυπο, όπως αποδεικνύεται από την αύξηση της συναλλαγματικής ισοτιμίας στο ρούβλι και τους περιορισμούς συναλλάγματος. Όμως τα αποτελέσματα της ρωσικής εισβολής έχουν αρχίσει να γίνονται αισθητά και από τους καταναλωτές σε πολλά διαφορετικά επίπεδα.

 

Προϊόντα – όπως τα smartphones από τη Samsung και την Apple – σύντομα δεν θα είναι πλέον διαθέσιμα, καθώς και οι δύο εταιρείες έχουν σταματήσει τις πωλήσεις στη Ρωσία, ενώ δημοφιλείς υπηρεσίες τεχνολογίας όπως το PayPal ή το Netflix δεν μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν από αρκετούς πολίτες της Ρωσικής Ομοσπονδίας.

 

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Statista Global Consumer Survey θα δούμε ποιες είναι οι δημοφιλείς πλατφόρμες που αποχωρούν ή περιορίζουν τη λειτουργία τους στη Ρωσία, και τα ποσοστά καταναλώτών που χάνουν τις αγαπημένες τους υπηρεσίες.

 

10. Twitter

Ποσοστό Ρώσων χρηστών: 14% του πληθυσμού

 

9. Netflix

Ποσοστό Ρώσων χρηστών: 15% του πληθυσμού

 

8. iPhone

Ποσοστό Ρώσων καταναλωτών: 16% του πληθυσμού

 

7. Booking.com

Ποσοστό Ρώσων χρηστών: 17% του πληθυσμού

 

6. Google Pay

Ποσοστό Ρώσων χρηστών: 18% του πληθυσμού

 

5. Samsung Smartphone

Ποσοστό Ρώσων καταναλωτών: 26% του πληθυσμού

 

4. PayPal

Ποσοστό Ρώσων χρηστών: 27% του πληθυσμού

 

3. TikTok

Ποσοστό Ρώσων χρηστών: 35% του πληθυσμού

 

2. Facebook

Ποσοστό Ρώσων χρηστών: 37% του πληθυσμού

 

1. Instagram

Ποσοστό Ρώσων χρηστών: 57% του πληθυσμού

 

Πηγή: Statista, Fortune

 

Greek Finance Forum Team

 

 

Σχόλια Αναγνωστών

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

   

Αποποίηση Ευθύνης.... 

© 2016-2022 Greek Finance Forum